Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

mandag 10. september 2018

Mer fra Norge

Nå har jeg vært på Nav Sandvika, med noen husleie-fakturaer.

Og jeg handla mat, nede i sentrum.

Og så kom jeg hjem.

Og så gikk jeg ut, med noe søppel.

(Blant annet noe isopor, fra Elkjøp-varene.

Som jeg har måttet dele opp, for å få det ned, i små poser.

For det skal med rest-avfallet).

Og etter at jeg hadde kasta søpla.

Så ble jeg angrepet av en albaner, som skreik til meg, (etter å ha stilt seg i veien for meg).

(Det var antagelig noe sivil-politi.

Ihvertfall noe gate-teater).

Og han lurte på om jeg bodde i borettslaget.

Siden at jeg kasta søppel der.

(Og på tross av at man må ha en RFID-brikke, (er det vel), for å åpne søppelkassa).

Og jeg spurte om det var noe forhør.

Og ba galningen om å la meg være i fred.

Men han var aggressiv, (med bryst-håret tytende ut av en ukneppet tennis-skjorte).

Og fulgte etter meg.

Og han sa at han aldri ville se meg her igjen.

Og jeg måtte forklare at jeg bodde der og der.

Og da spilte han overrasket.

Og han sa han het Bori Morino, (eller noe sånt).

Men det var antagelig noe tullenavn.

Og det var nok noe gateteater, fra gangland steinrøysa.

Men jeg mener at vi må begynne, med Norgesdemokratene.

FRP har sveket.

De har ikke klart å få ned innvandring fra muslimske land og Afrika, osv.

Så vi har endt opp med, tusener på tusener med galninger.

Som plager oss, hver gang vi går ut døra, osv.

Det er ikke mange dager siden at en svær/stygg neger, med basket-drakt/singlet, (noe som briter mener er synonymt med gangster-antrekk ifølge Lise Mikkelsen fra Arvato).

Var på døra mi, og kvema/terroriserte meg.

Så få Norgesdemokratene før neste valg.

Og gjør som i Danmark, hvor de har kutta drastisk ned på innvandring fra muslimske land og Afrika, osv.

(For å si det sånn).

Så sånn er det.

Bare noe jeg tenkte på.

Med hilsen

Erik Ribsskog

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter