Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

fredag 14. september 2018

Mer om ungdomsskolen

Da Burt Reynolds døde, for noen dager siden.

Så ble jeg minnet på min ungdomsskole-klasseforstander Jan Aakvåg.

(Som var en Burt Reynolds/Tom Selleck look-a-like, på 80-tallet.

Må man vel si).

Og jeg har fått bekreftet, at Aakvåg hadde kone og tre døtre, (Marianne, Torhild og Elisabeth), på den tida.

(Ved å kikke på Facebook, osv.).

Likevel sa Aakvåg, i en seksualundervisning-time, (husker jeg).

At han ikke så på det, som usannsynlig, at noen i klassen, (det er mulig at han sa 'jentene i klassen').

Hadde hatt mer sex, enn han.

Men mente han da at noen av dem hadde blitt misbrukt?

Eller klagde han på kona si?

Hm.

Så sånn var det.

Bare noe jeg tenkte på.

Med hilsen

Erik Ribsskog

PS.

Nå var det forresten sånn.

At Jan Aakvåg sin eldste datter.

(Marianne Aakvåg).

Hu gikk i parallell-klassen min, (på ungdomsskolen).

Så hu ble født, (som meg), i 1970.

Og da ble nok Jan Aakvåg og hans Lindeberg-kone gift, i 1969 deromkring.

(Noe sånt).

Så de hadde vært gift, i cirka femten år.

Da Jan Aakvåg dreiv, med denne 'sex-pratinga', (det må vel ha vært rundt 1985), på ungdomsskolen.

Så at ei tenåringsjente.

Som er, cirka femten år gammel.

Skal ha hatt mer sex, enn en lærer, (med 'Tom Selleck-bart'), som har vært gift, i mer enn femten år.

Det virker kanskje litt usannsynlig.

Nå har jeg ikke vært gift selv.

Men jeg var forlover for min tidligere klassekamerat Magne Winnem, i 1993.

Og han sa, (et par år seinere), at det å ligge med kona, (Elin Winnem).

Det ble etterhvert ren rutine, (som alt annet), mente han.

Så de lå sammen hver dag, (sånn som jeg forstod det).

Så det er vel kanskje 'normalen'.

Og at ei tenåringsjente, (på cirka femten år), skal ha hatt sex, en gang hver dag, (i gjennomsnitt), hele sitt liv.

Da må hu enten ha vært misbrukt, eller vært hore, (må man vel si).

Hvis ikke det var sånn, at vår ungdomsskole-klasseforstander Jan Aakvåg, kun fikk seg, et nummer, (av kona), på julaften, (eller noe i den duren), da.

Hm.

Hvis kona egentlig var lesbisk, (for eksempel).

(Hu hadde veldig gule/stygge tenner, på et bilde som jeg så av henne.

På hennes Facebook-side.

For å si det sånn).

Så sånn er muligens det.

Bare noe jeg tenkte på.

Men men.

PS 2.

Nå var det sånn, i militæret.

At jeg en gang, (for variasjonens skyld, må jeg si).

Tok toget hjem, (fra Elverum), via Lillehammer.

Og da var det, en time kanskje, til Oslo-toget gikk.

Og jeg gikk og så litt, i gågata, (som seinere ble kjent under vinter-OL).

Og ved togstasjonen, så traff jeg Beckstrøm, (het han vel), fra kanonlaget.

Han stod der, sammen med ei slank/smekker tenårings-brunette, (var hu vel).

Og Bakke på kanonlaget, (som seinere ble troppens tillitsmann).

Han fortalte meg seinere, (av en eller annen grunn), at dette paret, (Beckstrøm og Lillehammer-jenta).

De hadde hatt sex, cirka seksten ganger, (var det vel), på en hyttetur.

Så hvis hu Lillehammer-jenta hadde sex, like ofte, (si 50 ganger i uka da), fra hu var tolv år.

Så er det 52 uker i et år.

Så det blir 2.600 ganger i året.

Og fra hu var tolv til hu ble femten.

Så ble det 7.800 ganger.

Og hvis klasseforstander Aakvåg og kona.

Hvis de hadde sex, to ganger i uka.

Så blir det 104 ganger i året.

Og på femten år.

Så blir det 1.560 ganger.

Så da ville hu fra Lillehammer hatt sex, 6.340 ganger fler, (som femten-åring), enn Aakvåg, (i 1985).

Så det var kanskje dette, som Aakvåg mente.

(Noe sånt).

Men om det er normalt, å ha sex, cirka 50 ganger i uka.

(For ei jente, på 12-15 år).

Det er det kanskje delte meninger om.

(For å si det sånn).

Så sånn er nok det.

Bare noe jeg tenkte på.

Men men.

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter