Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

tirsdag 30. oktober 2018

Jeg sendte en e-post til NRK

Erik Ribsskog

Sv:(SaksID: 1485643) Kåseri/Fwd: Klage på NRK/Fwd: Klage på NRK/Fwd: Oppdatering/Fwd: Klage på NRK/Fwd: Klage på NRK/Fwd: Erstatningssak ref: 26/3754

Erik Ribsskog 30. oktober 2018 kl. 12:32

Til: NRK
Kopi: kringkastingsradet@nrk.no, Norsk Presseforbund , post@medietilsynet.no
Hei,

jeg fant navnet, på hu 'tull-fetta', (Ann Marita Dambråten), som fant det.

Så du kan kanskje be henne om litt opplæring.

Ellers synes jeg at det er bakstrebersk, at alt av TV-program, er lagt
ut, på app, osv.

Mens radio-programmene, de støver visst bare ned, i noen gamle esker.

Så her må dere skjerpe dere!

Erik Ribsskog

PS.

Her er mer om dette:
'Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Sv:(SaksID: 670821) Opptak av kåseri på radio, av min morfar Johannes Ribsskog
info@nrk.no <info@nrk.no>       3. oktober 2009 kl. 21:47
Til: eribsskog@gmail.com
(Behold SaksID i emnefeltet hvis du svarer på denne e-posten)
Hei.
Takk for henvendelsen.

I følge NRKs radioarkiv finnes det kun ett opptak med Johannes (Johs)
Ribsskog, og det er nettopp kåseriet "Hav og fjell farvel", sendt
24.02.1965.

Opptaket er på ca 16-17 minutter, og vi kan tilby en cd-kopi for kr
200,- (selv om det er litt over 15 min) til PRIVAT bruk.
Regning/faktura kommer i posten, noen dager senere enn forsendelsen
med cd-kopien.

Gi meg tilbakemelding om du ønsker å bestille, samt en bekreftelse på
at det er til privat bruk. Send også med din postadresse.


Med vennlig hilsen
NRK www.nrk.no
Informasjonsavdelingen
Publikumsservice
Ann Marita Dambråten, Informasjonskonsulent
Post: 8608 Mo i Rana
Tlf: 815 65 900 Fax: 75 12 27 77'.

30.10.2018 skrev NRK <info@nrk.no>:
> (Behold SaksID i emnefeltet hvis du svarer på denne e-posten)
>
> Hvordan noen fant dette materialet for ti år siden, kan jeg ikke svare for.
> Jeg får dessverre ikke hjulpet deg videre.
>
> Med vennlig hilsen
>
> Ola Svinsås
> Informasjonskonsulent, publikumsservice
> NRK
> Strategi og Medier
> Telefon: 23 04 70 00
> Post: NRK publikumsservice, 8608 Mo i Rana
nrk.no
>
>> Fra: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
>>Dato: Mon, 29 Oct 2018 20:00:54 +0100
>>Til: NRK <info@nrk.no>
>>Kopi: kringkastingsradet@nrk.no, Norsk Presseforbund <pfu@presse.no>,
>> post@medietilsynet.no
>>Emne: Re: (SaksID: 1485637) Kåseri/Fwd: Klage på NRK/Fwd: Klage på NRK/Fwd:
>> Oppdatering/Fwd: Klage på NRK/Fwd: Klage på NRK/Fwd: Erstatningssak ref:
>> 26/3754
>> Hei,
>>
>>det henger ikke på greip, at dere ikke skal finne noe.
>>
>>For dere fant jo det nevnte kåseriet, av min morfar, for cirkus ti år
>> siden.
>>
>>Er dette, at jeg blir servert noen skøyerstreker, lurer jeg.
>>
>>Vennligst send dette til en 'schafer'.
>>
>>Mvh.
>>
>>Erik Ribsskog
>>
>>
>>29.10.2018 skrev NRK <info@nrk.no>:
>>> (Behold SaksID i emnefeltet hvis du svarer på denne e-posten)
>>>
>>> Når jeg søker på Ribsskog i NRKs radioarkiv får jeg dessverre ingen
>>> relevante treff.
>>>
>>> Med vennlig hilsen
>>>
>>> Ola Svinsås
>>> Informasjonskonsulent, publikumsservice
>>> NRK
>>> Strategi og Medier
>>> Telefon: 23 04 70 00
>>> Post: NRK publikumsservice, 8608 Mo i Rana
>>> nrk.no
>>>
>>>> Fra: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
>>>>Dato: Mon, 29 Oct 2018 10:02:29 +0100
>>>>Til: info@nrk.no
>>>>Kopi: kringkastingsradet@nrk.no, Norsk Presseforbund <pfu@presse.no>,
>>>> post@medietilsynet.no
>>>>Emne: Kåseri/Fwd: Klage på NRK/Fwd: Klage på NRK/Fwd: Oppdatering/Fwd:
>>>> Klage på NRK/Fwd: Klage på NRK/Fwd: Erstatningssak ref: 26/3754
>>>> Hei,
>>>>
>>>>jeg søkte på Nasjonalbiblioteket sitt nettsted.
>>>>
>>>>Og det viser seg, at min morfars onkel Bernhof Ribsskog, hadde et
>>>>kåseri, på radio, på 22. november 1950.
>>>>
>>>>Kåseriet het: 'Mannen av den gamle skole'.
>>>>
>>>>Jeg har tidligere fått tilsendt et kåseri av min morfar Johannes
>>>>Ribsskog fra dere.
>>>>
>>>>Samt intervju med min morfars onkel Asbjørn Dørumsgaard og min morfars
>>>>fetter Arne Dørumsgaard.
>>>>
>>>>Har dere dette kåseriet, (fra 1950), i deres arkiv?
>>>>
>>>>Har dere funnet fler av min morfars kåserier, i arkivet?
>>>>
>>>>(Han ble også kalt Johs. Ribsskog.
>>>>
>>>>Det som dere sendte, for cirka ti år siden, het: 'Hav og fjell farvell'.
>>>>
>>>>
>>>>Men han hadde også et kåseri som het: 'Don Pedros hule'.
>>>>
>>>>Og et som het: 'Gaupa i Knivfjellet'.
>>>>
>>>>Med flere).
>>>>
>>>>På forhånd takk for eventuelt svar!
>>>>
>>>>Mvh
>>>>
>>>>Erik Ribsskog
>>>>
>>>>
>>>>---------- Forwarded message ----------
>>>>From: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
>>>>Date: Thu, 11 Aug 2016 19:24:10 +0200
>>>>Subject: Klage på NRK/Fwd: Klage på NRK/Fwd: Oppdatering/Fwd: Klage på
>>>>NRK/Fwd: Klage på NRK/Fwd: Erstatningssak ref: 26/3754
>>>>To: "Post (Medietilsynet)" <post@medietilsynet.no>
>>>>Cc: kringkastingsradet@nrk.no, Norsk Presseforbund <pfu@presse.no>
>>>>
>>>>Hei,
>>>>
>>>>jeg så nå tilfeldigvis på Dagbladet.no, at det finnes noe, som heter
>>>>Medietilsynet.
>>>>
>>>>Og jeg tenkte at jeg kunne klage, på NRK, til dere.
>>>>
>>>>NRK løy om meg og mobbet meg, på et TV-program, som het Tweet 4 Tweet, i
>>>>
>>>>2012.
>>>>
>>>>Og seinere har de lovet meg erstatning, men ikke villet sende den.
>>>>
>>>>(Det er sånn at man kan mistenke at de brukte disse pengene på
>>>> julebordet,
>>>>
>>>>eller noe).
>>>>
>>>>Og egentlig, så skylder de meg millioner, (i tapt lønn), for å ha ødelagt
>>>>
>>>>ryktet mitt, (som høyskolekandidat i IT og tidligere butikksjef, osv.),
>>>>mener jeg.
>>>>
>>>>Dette, (Tweet 4 Tweet), skulle visst være, et slags humor-program.
>>>>
>>>>Og det er en ting, at NRK ler av folk, på lørdagskveldene, når disse
>>>>folkene, har vært i TV-nyhetene, hele uka.
>>>>
>>>>Det blir en ting, liksom.
>>>>
>>>>Men her var det sånn, at NRK bare lo av meg, liksom.
>>>>
>>>>Uten å først, ha snakket om meg, på 'vanlig' vis, i et nøkternt
>>>>dokumentar-program, liksom.
>>>>
>>>>Så dette var bare som noe kvalmt, fra NRK, må jeg si.
>>>>
>>>>Så dette må jeg klage på.
>>>>
>>>>Og hverken Kringkastingsrådet eller PFU, er interesserte i, å gi meg
>>>>oppreising/rettferdighet, (kan det virke som).
>>>>
>>>>Så jeg prøver derfor å sende, om denne saken, til dere også.
>>>>
>>>>Med hilsen
>>>>
>>>>Erik Ribsskog
>>>>
>>>>
>>>>---------- Forwarded message ----------
>>>>From: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
>>>>Date: 2015-01-31 16:06 GMT+01:00
>>>>Subject: Klage på NRK/Fwd: Oppdatering/Fwd: Klage på NRK/Fwd: Klage på
>>>>NRK/Fwd: Erstatningssak ref: 26/3754
>>>>To: PFU Pressens faglige utvalg <pfu@presse.no>
>>>>
>>>>
>>>>Hei,
>>>>
>>>>har jeg sendt om dette til dere?
>>>>
>>>>Jeg leste en artikkel, på Dagbladet.no nå, om Kringkastingsrådet.
>>>>
>>>>(http://www.dagbladet.no/2015/01/31/kultur/meninger/
>>>>hovedkommentar/kommentar/kringkastingsradet/37466326/).
>>>>
>>>>Og det er ikke fordi at jeg ikke har andre ting å gjøre.
>>>>
>>>>Men jeg har vært så misfornøyd, med hvordan Kringkastingsrådet har
>>>>behandlet min klage, på NRK's TV-program Tweet 4 Tweet.
>>>>
>>>>(Hvor jeg ble tulla med, av Thomas Seltzer og Jenny Skavlan).
>>>>
>>>>Jeg tror ikke, at jeg har sendt om dette, til dere.
>>>>
>>>>For pressens faglige utvalg, det navnet, heter jo noe om 'pressen'.
>>>>
>>>>Og pressen kommer vel av de maskinene, som trykte aviser.
>>>>
>>>>Så at man kunne klage på NRK, til PFU, det har jeg vel ikke tenkt på
>>>>som en selvfølge.
>>>>
>>>>Men det stod noe lignende, i den artikkelen, som at man kunne klage,
>>>>til PFU, på etiske problemer, hos media.
>>>>
>>>>Og dette at NRK angrep meg, som var en grunder/entrepenør, i
>>>>oppstartfasen, på den måten.
>>>>
>>>>(Ved å latterliggjøre og le av meg.
>>>>
>>>>Og lyve om meg.
>>>>
>>>>Før de har gjort det norske folk kjent med meg, på en bra måte).
>>>>
>>>>Det syntes jeg, at er uetisk.
>>>>
>>>>Så det vil jeg klage på.
>>>>
>>>>Og løgnene i seg selv, (som det står mer om, i den videresendt
>>>>e-posten, som følger med, denne e-posten), de er jo uetiske nok, i seg
>>>>selv, de og.
>>>>
>>>>Så jeg prøver å sende om det her, til dere.
>>>>
>>>>Selv om jeg har hatt dårlig respons fra dere tidligere.
>>>>
>>>>Jeg fikk høre det, fra en sånn 'Dasslokket-sliter' hos dere, (da jeg
>>>>ringte dere, fra England, for en del år siden.
>>>>
>>>>Noe om å: 'Pisse i motvind'.
>>>>
>>>>Så det er kanskje ikke så mye håp, i forbindelse med det, at jeg
>>>>sender denne e-posten.
>>>>
>>>>Det er vel som å si, at det er stor forskjell, på de forskjellige
>>>>endene, i en andedam.
>>>>
>>>>Men men.
>>>>
>>>>Jeg får prøve å ta en 'sendings', åkke som.
>>>>
>>>>Mvh.
>>>>
>>>>Erik Ribsskog
>>>>
>>>>
>>>>---------- Forwarded message ----------
>>>>From: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
>>>>Date: 2014-09-17 21:32 GMT+02:00
>>>>Subject: Oppdatering/Fwd: Klage på NRK/Fwd: Klage på NRK/Fwd:
>>>>Erstatningssak ref: 26/3754
>>>>To: "HRET (postmottak)" <post@hoyesterett.no>
>>>>Cc: erik.berg.hansen@nrk.noinfo@nrk.no, Postmottak Sivilombudsmannen
>>>><postmottak@sivilombudsmannen.no>
>>>>
>>>>
>>>>Hei,
>>>>
>>>>jeg kom på noe mer, om denne klagen.
>>>>
>>>>Tweet 4 Tweet-programmet, de snudde også ting på hodet.
>>>>
>>>>De sa at jeg hadde nettbutikk først, og så blogg.
>>>>
>>>>Men jeg startet nød-blogg, i 2007, og nettbutikk, i 2010, (etter at
>>>>nødbloggingen hadde blitt en livsstil, liksom).
>>>>
>>>>Og det var også mye mer tull og tøys, som jeg har tatt med om før.
>>>>
>>>>Som at jeg skrev flere hundre sider hver dag, (eller noe i den duren).
>>>>
>>>>Og at jeg liksom blandet børs og katedral.
>>>>
>>>>(Noe jeg har forklart om, i den forrige e-posten, at helt klart er
>>>>trakassering av meg.
>>>>
>>>>Alle kan ha nettbutikker.
>>>>
>>>>Men ikke meg, som har nødblogg, (som har vært oppe så lenge, at det
>>>>har blitt en livsstil).
>>>>
>>>>Jeg er for tiden i Oslo.
>>>>
>>>>Og i butikker osv., så ser jeg trynet til denne 'Selters', (som jeg
>>>>ikke hadde hørt om, da jeg flytta til England, i 2004. På den tida var
>>>>det Harald Eia og Bård Tufte Johansen og dem, som var kjente), i et
>>>>blad, som heter Campus, (nr. 3, 2014).
>>>>
>>>>Og i det bladet, så står det, (i et intervju, med Thomas Seltzer), at:
>>>>'Han gikk i lære hos 'Skavlis''.
>>>>
>>>>Og da menes det vel Frederik Skavlan.
>>>>
>>>>Så her kan det være, (deres populære program-vert), Fredrik Skavlan,
>>>>som trekker i tråder, (tenkte jeg, etter å ha lest denne
>>>>student-publikasjonen).
>>>>
>>>>Har Skavlan 'driti seg ut', ved å ikke ville ha med meg, i sitt kjente
>>>>program, (siden at jeg er så kjekk, eller noe, og ville fått Skavlan
>>>>til å se mindre kul ut, eller noe sånt?).
>>>>
>>>>Og så har han får sin niese Jenny Skavlan og sin 'læregutt' Seltzer,
>>>>til å drite meg ut, i et 'nisje-program'.
>>>>
>>>>For å ødelegge livet mitt.
>>>>
>>>>For hvis jeg blir kjent, så får Skavlan kjeft, siden at han ikke ville
>>>>ha meg med, i programmet sitt, (på den tida, som jeg begynte å
>>>>nød-blogge).
>>>>
>>>>Er det noe sånt, som 'førehev'?
>>>>
>>>>Med anti-samrøre/kameraderi-hilsen,
>>>>
>>>>Erik Ribsskog
>>>>
>>>>
>>>>---------- Forwarded message ----------
>>>>From: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
>>>>Date: 2014-09-06 23:39 GMT+01:00
>>>>Subject: Klage på NRK/Fwd: Klage på NRK/Fwd: Erstatningssak ref: 26/3754
>>>>
>>>>To: "HRET (postmottak)" <post@hoyesterett.no>
>>>>
>>>>
>>>>Hei,
>>>>
>>>>jeg ble minnet på denne klagen.
>>>>
>>>>Siden at det var i en nettavis, om at Jenny Skavlans bikini-designer,
>>>>hadde blitt snytt, eller noe i den duren.
>>>>
>>>>Sivilombudsmannen har ikke svart.
>>>>
>>>>Kringkastingsrådet sier at siden jeg har nevnt TV-programmet, (Tweet 4
>>>>Tweet), i e-poster osv., så kan jeg ikke få erstaning.
>>>>
>>>>Men jeg mener det, at det blir som noe russisk, at de skal inn i huet
>>>>mitt, liksom.
>>>>
>>>>Og også at det blir som noe overvåking, hvis de sitter der, og
>>>>gransker bloggen min, for å finne noe de kan bruke mot meg, av alt jeg
>>>>har blogget om, i de siste sju årene, (og dette er faktisk en
>>>>nød-blogg).
>>>>
>>>>Så de bruker min nød-blogg mot meg, noe jeg synes er patetisk og
>>>>forkastelig.
>>>>
>>>>Dessuten synes jeg det, at 25.000, er alt for lite i erstatning.
>>>>
>>>>De sa mye tull og tøys om meg.
>>>>
>>>>Som at jeg skrev hundre sider hver dag.
>>>>
>>>>Og gjorde narr av web-design-ferdighetene mine.
>>>>
>>>>(Men dette var en nødløsning, på grunn av flere hacking/kapring-angrep).
>>>>
>>>>
>>>>Og de sa at jeg blandet børs og katedral.
>>>>
>>>>Siden jeg har en nettbutikk, (og en nød-blogg).
>>>>
>>>>Det er greit for hvem som helst, å ha en nettbutikk.
>>>>
>>>>Unntatt for meg, virker det som, (ifølge Jenny Skavlan, på Tweet 4
>>>> Tweet).
>>>>
>>>>
>>>>Så jeg blir gjentatte ganger her, (både av Jenny Skavlan og
>>>>Kringkastingsrådet), trakassert, fordi at jeg har en nød-blogg, virker
>>>>det som.
>>>>
>>>>Det er jo helt tulle-ruskt, molbo-land.
>>>>
>>>>Og det er på Disimilis-stadiet, må jeg si.
>>>>
>>>>Og Seltzer latterliggjør meg også, på sin 'Doktor Brille-aktige' måte,
>>>>må jeg si.
>>>>
>>>>(På sitt utspekulerte akademiker-vis, (eller om man skal si
>>>>pseudo-akademiker-vis, etter å ha lest hans siste kronikk, hos
>>>>Dagbladet.no, som jeg syntes at var litt sånn Erasmus Montanus, eller
>>>>noe i den duren, for å si det sånn).
>>>>
>>>>Så dette ville jeg klage på.
>>>>
>>>>(Siden Sivilombudsmannen ikke svarer.
>>>>
>>>>Noe dere hos høyesterett jo heller ikke gjør.
>>>>
>>>>Så jeg jeg må vel sende til høyeste-høyesterett, da.
>>>>
>>>>Det må vel bli Gro Harlem Brundtland?
>>>>
>>>>Eller en menneskeretts-domstol).
>>>>
>>>>Lykke til med å skrive svar denne gangen.
>>>>
>>>>Erik Ribsskog
>>>>
>>>>
>>>>---------- Forwarded message ----------
>>>>From: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
>>>>Date: 2014-05-15 14:15 GMT+01:00
>>>>Subject: Klage på NRK/Fwd: Erstatningssak ref: 26/3754
>>>>To: Postmottak Sivilombudsmannen <postmottak@sivilombudsmannen.no>
>>>>Cc: info@nrk.no, PFU Pressens faglige utvalg <pfu@presse.no>, Mary
>>>>Anita Borge <mab@sivilombudsmannen.no>
>>>>
>>>>
>>>>Hei,
>>>>
>>>>dette rapporterte jeg først til Google som tulle-epost.
>>>>
>>>>Men jeg kan jo sende det til dere og, i tilfelle noen sender tulle
>>>>e-poster i NRK's navn.
>>>>
>>>>For en erstatning på 25 tusen for et ødelagt rykte.
>>>>
>>>>Det burde være 25 millioner, mener jeg.
>>>>
>>>>Og så begynner vedkommende å synse og dømme meg, og sier at jeg ikke
>>>>får pengene.
>>>>
>>>>Det er jo bare tullball.
>>>>
>>>>Og hvorfor venter de fra mars til mai med å informere?
>>>>
>>>>Nei, dette kjøper jeg ikke.
>>>>
>>>>Kringkastingsrådet burde forresten ha en egen e-post-adresse, (som for
>>>>eksempel kringkastingsrådet@nrk.no).
>>>>
>>>>De bruker nå bare han avsenderen, (Erik Berg-Hansen), sin personlige
>>>>e-post-adresse.
>>>>
>>>>Så det er tydelig at de er i hans lomme.
>>>>
>>>>Men at jeg liksom må rydde opp i alt i Norge.
>>>>
>>>>Det synes jeg at er for dumt.
>>>>
>>>>Fem millioner nordmenn gjemmer seg, liksom.
>>>>
>>>>Nei, det blir som noe veldig patetisk, for meg.
>>>>
>>>>Og Sivilombudsmannen har også sendt meg noe tull, for noen dager siden.
>>>>
>>>>Er Norge møkkalandet, eller?
>>>>
>>>>Nå får dere skjerpe dere.
>>>>
>>>>Erik Ribsskog
>>>>
>>>>PS.
>>>>
>>>>Her er mer om dette:
>>>>
>>>>Jeg har nemlig en oldemor, (har jeg funnet ut, ved å drive
>>>>slektsforskning), som er oppvokst, i North Dakota, i USA.
>>>>
>>>>Så erstatningene mine burde være litt mer i amerikansk størrelseorden,
>>>>før jeg blir fornøyd, (vil jeg si).
>>>>
>>>>Jeg liker ikke sånn 'Ola Dunk', som faren min pleide å kalle det, på
>>>>80-tallet.
>>>>
>>>>PS 2.
>>>>
>>>>Mer om tull fra dere:
>>>>
>>>>Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
>>>>________________________________
>>>>Referat fra m�te i Arbeidsmilj�utvalget (AMU) - Sak nr. 2012/681
>>>>________________________________
>>>>Mary Anita Borge <mab@sivilombudsmannen.no> Tue, May 13, 2014 at 7:59 AM
>>>>
>>>>To: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
>>>>Hei
>>>>
>>>>Beklager en masse.
>>>>
>>>>Kan du være vennlig å slette den er det fint.
>>>>
>>>>M.A.Borge
>>>>
>>>>
>>>>-----Opprinnelig melding-----
>>>>Fra: Erik Ribsskog [mailto:eribsskog@gmail.com]
>>>>Sendt: 12. mai 2014 18:41
>>>>Til: Mary Anita Borge
>>>>Kopi: Postmottak Sivilombudsmannen
>>>>Emne: Re: Referat fra m�te i Arbeidsmilj�utvalget (AMU) - Sak nr.
>>>> 2012/681
>>>>
>>>>
>>>>Hei,
>>>>
>>>>er dette noe med meg å gjøre, mener du?
>>>>
>>>>Arbeidsmiljø-utvalget?
>>>>
>>>>Hva skal dette bety?
>>>>
>>>>Linken din virker heller ikke.
>>>>
>>>>Erik Ribsskog
>>>>
>>>>
>>>>On Mon, May 12, 2014 at 12:49 PM, Mary Anita Borge
>>>><mab@sivilombudsmannen.no> wrote:
>>>>> http://ephortesrv/ePhorteWeb/locator/?SHOW=JP&JP_ID=216000&database=EP
>>>>>
>>>>> HORTE
>>>>
>>>>
>>>>
>>>>
>>>>---------- Forwarded message ----------
>>>>From: Erik Berg-Hansen <erik.berg.hansen@nrk.no>
>>>>Date: 2014-05-15 13:37 GMT+01:00
>>>>Subject: Erstatningssak ref: 26/3754
>>>>To: eribsskog@gmail.com
>>>>
>>>>
>>>>Erik Ribsskog
>>>>
>>>>Etter anbefaling fra våre advokater ble det i Kringkastingsrådets møte
>>>>den 05.03.2014 anbefalt at De ble tilkjent en erstatning på kroner
>>>>25.000 for omtalen i programmet ”Tweet4Tweet” med Jenny Skavlan som
>>>>programleder. Det ble ansett at omtalen i programmet kunne være
>>>>belastende for dem, bl.a. fordi De ikke ble kontaktet på forhånd og
>>>>kunne godkjenne omtalen og heller ikke var kjent at De skulle omtales
>>>>på forhånd før sendingen. Kringkastingsrådet ble forelagt utskrifter
>>>>fra Deres blogg http://johncons-mirror.blogspot.no/ der De flere
>>>>ganger i sterke ordelag fordømmer omtalen som nedverdigende og
>>>>løgnaktig.
>>>>
>>>>Nå har jeg imidlertid, etter å ha kikket gjennom bloggen Deres, sett
>>>>at De flere ganger har vedlagt en YouTube-video fra din omtale i
>>>>programmet når De har tatt kontakt med vilt fremmede over Internett. I
>>>>tillegg virker De å være svært begeistret for Jenny Skavlan, og De
>>>>linker stadig vekk til artikler de finner om henne på nettet. Jeg
>>>>finner det derfor vanskelig å tro at De skal ha lidd noen overlast,
>>>>siden De ikke virker å ha noen problemer med å gi program og
>>>>programleder oppmerksomhet.
>>>>
>>>>Så med den konklusjonen velger jeg å trekke tilbake vedtaket om
>>>> erstatning.
>>>>
>>>>
>>>>
>>>>Med hilsen
>>>>
>>>>Erik Berg-Hansen
>>>>Rådssekretær i kringkastingsrådet.
>>>
>

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter