Hei,
jeg vet ikke om Nav kan ha rota bort brevet, (jeg leverte det i en
'krok-postkasse', som jeg har blitt instruert i, å bruke, av en
Steinar i resepsjonen, (istedet for å gå i resepsjonen)).
Ellers så kan det være, at Nav ikke likte, at de fikk KID-nummer osv,
i en e-post.
De ønsker kanskje en original faktura.
Ville det vært et problem for dere, å sende en faktura, sånn at Nav
blir fornøyd?
Har hun forrige slutta, forresten.
Eller er du sjefen?
Erik Ribsskog
PS.
Fant dere ut om erstatningssaken, (at hun advokat Ida Valen Rukke, som
var forsikret hos dere vel, svek meg, (hu bytta jobb, og 'skeit' i min
sak), og at jeg derfor ha rett til erstatning, ettersom jeg har
forstått det).
PS 2.
Jeg bodde i England, fra 2004 til 2014.
Og en gang jeg var innom Barclays Whitechappel i Liverpool, i 2006 var
det vel, så stod det en ekstra-kar, i skranken, og han prakka på meg
innboforsikring og pluss-konto.
Men Nordea var helt forskjellig, fra Barclays, for de prøvde ikke å
selge meg forsikring i det hele tatt, snarere tvert imot.
Og Barclays ville heller ikke erstatte, at jeg mista en del eiendeler
i forbindelse med en urettmessig utkastelse, ettersom at
innboforsikringen da hadde utløpt.
Så jeg er litt lei av sleipe banker og forsikringsselskap.
For å si det sånn.
24.10.2018 skrev Hege Susann Trandal <hege.susann.trandal.aarsheim@tryg.no>:
> Hei,
>
> Viser til mottatt henvendelse vedrørende din innboforsikring.
> Vi har ikke mottatt noen innbetalinger eller informasjonsskriv fra NAV.
> Innboforsikringen vil ikke bli aktiv før vi har mottatt betaling på dette.
>
> Ha en fin dag!
>
> Vennlig hilsen
>
> Hege Trandal Aarsheim
> Kunderådgiver Salg og Service Vest Chat&Mail
>
>> [cid:1__=
4EBB09B9DFAF29128f9e8a93df938690@tryg.no]
>
> Tryg | Kontaktsenter NO, 2a6 | Postboks 7070 | Folke Bernadottesvei 50 |
> 5020 BERGEN
> Telefon: (+47| Fax: (+47) *
> E-post:>
hege.susann.trandal.aarsheim@tryg.nohege.susann.trandal.aarsheim@tryg.no