Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

fredag 5. oktober 2018

Verden blir kjedeligere uten Mono? Bare navnet Mono er jo til deprimert av, (det skal vel sees på i forhold til stereo). Nei, Mono er/var like spennende som sviskekompott og gråstein, (må man vel si). Noe sånt


https://www.vg.no/nyheter/meninger/i/J15jBJ/mono-stenger-klubbene-doer-verden-blir-kjedeligere

PS.

Det er også sånn, (i England for eksempel).

At de har minst fire-fem forskjellige øl-slag, (på fat), på selv det minste utested.

(For å overdrive litt.

Men likevel).

Men på Mono så hadde de bare Frydenlund.

Og det var det, liksom.

Så det ble litt kjedelig.

(Må man vel si).

Så sånn var det.

Bare noe jeg tenkte på.

Mvh.

Erik Ribsskog

PS 2.

Det var forresten sånn, (som jeg har blogget om tidligere), at jeg var en slags æresgjest, på Mono, i sin tid.

Dette var rundt årtusenskiftet.

Og jeg var, en litt kjent #quiz-show op.

Og en av de andre quiz-erne.

(Jeg husker ikke hverken navnet eller nicket nå).

Dette var en som hadde vært i Afrika, (som del av noe slags ungdoms-misjonsarbeid vel), mener jeg å huske.

(Noe sånt).

Og denne karen, var en av grunnleggerne, av Mono, (sånn som jeg forstod det).

Og han sa til meg, (på irc), at jeg burde stikke innom Mono, (da dette utestedet var nytt).

(Sånn som jeg husker det).

Og jeg dro en liten tur innom.

(For å se).

Selv om jeg vel syntes, at navnet, (og også selve utestedet), var litt tamt.

(For å si det sånn).

Så sånn var det.

Bare noe jeg tenkte på.

Men men.

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter