Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

tirsdag 13. november 2018

Jeg sendte en e-post til Sivilombudsmannen

Erik Ribsskog
Klage på Nav
Erik Ribsskog 13. november 2018 kl. 03:36
Til: "post@sivilombudsmannen.no"
Kopi: amnestyis
Hei,

jeg fikk et brev fra Nav, (se vedlegg), i forrige uke.

Og det er angående, et vedtak, som erstatter, et tidligere vedtak.

I det tidligere vedtaket, så stod det, at jeg skulle trekkes for
bostøtte, i desember, (fra mitt livsopphold-beløp).

Men _etter_ første november, så fikk jeg det vedlagte brevet, om at
jeg fikk nesten fire tusen mindre utbetalt, _på_ første november.

Og jeg har aldri fått bostøtte før, i mitt snart 50 år gamle liv.

Så jeg tenkte, at kanskje det er sånn, at man ikke trekkes bostøtten,
den første måneden.

For en avtale er en avtale, og et vedtak er et vedtak liksom, tenkte jeg.

Og så får jeg plutselig cirka fire tusen mindre, enn jeg hadde regna med.

Er det riktig, at folk skal bli lurt sånn, (og at avtaler/vedtak
endres, med tilbakevirkende kraft), lurer jeg.

Man kan da ikke sende brev, om nytt vedtak, sånn at folk får disse
brevene, _etter_ at vedtaket begynner å gjelde.

Nei, dette må jeg klage på.

Folk er avhengig av å vite hvor mye penger de får, sånn at de kan
planlegge sin økonomi, (vil jeg si).

Så dette må jeg klage på.

Med hilsen

Erik Ribsskog

PS.

Jeg har sendt dere flere titalls klager tidligere, som dere ikke har behandlet.

Hva skal dette bety, lurer jeg.

Dere skaper forakt for myndighetene når dere tuller sånn, vil jeg si.

Skjerpings!

4 vedlegg
IMG_20181113_0001.jpg
426K
IMG_20181113_0002.jpg
290K
IMG_20181113_0003.jpg
411K
IMG_20181113_0004.jpg
393K

PS.

Her er vedleggene:











Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter