Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

torsdag 14. februar 2019

Jeg sendte en e-post til Finansklagenemnda

Erik Ribsskog


FinKN REF [#20141108]

Erik Ribsskog 14. februar 2019 kl. 14:02

Til: post
Kopi: infonorway , Akademikerforbundet , Politikk Høyre , "sande.vgs" , post
Hei,

nå har dere ikke kommentert om at banken skriver i en e-post, at de
har null prosent pris-økning.

Og så er den faktisk 49-50 prosent.

Min farfar Øivind Olsen fortalte meg da jeg var ung, om at i Tyskland,
i mellomkrigstiden, så måtte man ha en trillebår med penger, for å
kjøpe et brød.

Og jeg har også vært på møte med Jan Tore Sanner, (jeg ble dratt med
av min tidligere klassekamerat Magne Winnem), i Oslo Unge Høyre.

Og der lærte jeg at næringslivet trenger faste rammebetingelser for å trives.

Og på handel og kontor lærte jeg at både firmaer og personer er
juridiske personer i rettslig forstand.

Så at næringslivet skal ha faste rammebetingelser, men ikke borgerne.

Jeg tror at borgerne også trenger faste rammebetingelser for å trives.

Og for å kalles en fast rammebetingelse, så burde ikke prisene øke mye
mer enn den generelle pris-stigningen i samfunnet, (som de senere år
har ligget på 2-3 prosent deromkring vel).

Dere skriver at jeg kan bytte bank.

Men da jeg vokste opp i Larvik på 70-tallet, så fantes det cirka ti
lokal-banker, (i Larvik sentrum).

Og 'min' bank Svelvikbanken, (mine foreldre var skilt), har blitt kjøpt opp.

Og de tulla også med en konto jeg hadde fått opprettet, hvor min far
Arne Mogan Olsen kalte meg Erik Mogan Olsen.

For etter X antall år, så fant de ut, at det navnet, ikke var i folkeregisteret.

Og pengene på kontoen beholdt de, (jeg snakka med ei bank-dame Røkås,
som forresten var de som kjøpte huset vår, etter mine foreldre ble
skilt/separert, i 1973).

Så det er nesten bare Nordea og DNB, som jeg kan ha synes jeg.

Og DNB er mer eller mindre styrt av Andre Støylen, som var i Unge
Høyre sammen med Sanner, (og Unge Høyre vil ikke sende attest på at
jeg bidro med politisk rådgivingsarbeid, som de dro meg med på).

Jeg hadde også en avtale med Nordea i 2006, om at jeg skulle få
beholde kontoen, (jeg bodde i England fra 2004 til 2014), etter at jeg
måtte overtrekke, for jeg hadde blitt lovet en lønnsøkning, (som jeg
ikke fikk, av Arvato), og derfor flyttet jeg fra et 'lugubert'
bofelleskap, til egen leilighet.

Og da stengte Nordea likevel kontoen, sånn at jeg ikke fikk betalt
Aktiv Kapital og City Self-Storage, (hvor jeg har HV-utstyr og
antikviteter og fotografier og slektsklenodier osv., som jeg har blitt
nektet tilgang til etter at jeg flyttet tilbake til Norge i 2014).

Og grunnen til at jeg dro til Nordea for å få konto i 2014, var fordi
de holdt til like ved City Self-Storage, (på Majorstua), så det var
litt hipp som happ.

Så dette må jeg klage på.

Dere gjemmer dere bak at jeg har sendt dere enkelte kopier til
orientering, og glemmer de faktiske klagene jeg har sendt dere.

Det er det som kalles å være 'mongo', (må man vel si).

Skjerpings!

Erik Ribsskog

PS.

Jeg har heller ikke fått svar fra Nordea, selv om jeg har sendt kopi
til de, (siden at dere ikke har tatt deres rolle på alvor, siden jeg
begynte å sende klager til dere, rundt 2006, virker det som).

Men de har ikke svart.

Så det kan man kanskje lure på grunnen til.

Kan dere hos Finansklagenemnda sende denne saken til en overordnet, lurte jeg.


---------- Forwarded message ----------
From: post@finkn.no
Date: Thu, 14 Feb 2019 12:17:01 +0100
Subject: FinKN REF [#20141108]
To: eribsskog@gmail.com

Se vedlagte brev til orientering.



Med vennlig hilsen
Sekretariatet for Finansklagenemnda
avd. for Bank, finans, verdipapirfond og inkasso

Helle Einstabland Woxholth
advokat MNA

Tlf direkte: 23 27 29 52
[image]
Drammensveien 145 A • Postboks 53 Skøyen • 0212 Oslo
Tlf: 23 13 19 60 • Faks: 23 13 19 70 • www.finkn.no
[image]

________________________________
Denne e-posten er kun beregnet for den institusjon eller person den er
sendt til, og kan inneholde taushetsbelagt informasjon. Dersom du ikke
er rette mottaker, bes du om å informere avsender og slette e-posten
og eventuelle vedlegg.

This communication is intended for the person(s) named above only. It
contains information that is confidential and legally privileged. If
received in error, please delete this e-mail and notify the sender.

190214ManueltKlager3.pdf
110K

PS.

Her er e-brevet fra Finansklagdenemnda:


Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter