Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

tirsdag 5. mars 2019

Jeg fortsetter å søke jobber. Denne gang som Webdesigner

Erik Ribsskog

Webdesigner (annonse-ID: 15022303)

Erik Ribsskog 5. mars 2019 kl. 05:46
Til: amanda.nicolaysen@academicwork.no
Hei,

jeg leste om denne jobben på Finn.no, og ønsker med dette å søke den.

Jeg har studert informasjonsbehandling/IT, på NHI og HiO IU, (se CV),
og har tilsammen fler studiepoeng, enn det man må ha, for å få en
bachelor-grad.

Jeg har laget en rekke nettsteder, for eksempel:
http://johncons.angelfire.com, og jeg har erfaring med å lage
responsiv design, (sånn at nettstedet ser bra/brukervennlig ut både på
PC og mobil).

Jeg har også drevet mye med sosiale media, (Facebook, Twitter,
Pinterest), for en nettbutikk jeg hadde for noen år tilbake, blant
annet.

Jeg har også førerkort for personbil, og språkkunnskapene er på topp,
(etter å ha jobbet i England for Bertelsmann/Microsoft, blant annet).

Jeg legger ved min CV og håper å høre tilbake fra dere!

Mvh.

Erik Ribsskog

CV.doc
31K

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter