Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

fredag 8. mars 2019

Mer om nettmobbing

Erik Ribsskog

Purring på faktura 14205 fra Asker Golfklubb

Erik Ribsskog 8. mars 2019 kl. 20:43
Til: Johanne Viktoria Mjøen
Kopi: "post@inkassoklagenemnda.no" , post , juridisk
Hei,

jeg har aldri spilt golf, og har aldri hatt noe med Asker Golfklubb å gjøre.

Så hvis dere kan slutte med å sende Nigeriabrev, (må jeg kalle det).

Erik Ribsskog

PS.

Jeg har sendt Datatilsynet hundrevis av mailer, angående ID-tyveri-saker.

Så dette er antagelig noe i den gata der.


08.03.2019 skrev faktura@norkred.no <faktura@norkred.no>:
> Vi kan ikke se at Asker Golfklubb har mottatt oppgjør for faktura 14205.
>
> Dersom din innbetaling har krysset dette varselet, ber vi deg om å se bort
> fra denne purringen.
> Det vil da bli sendt deg en egen giro med påløpte renter og gebyr.
>
> BETALINGSINFORMASJON
>
> Purring til:    Erik Ribsskog
> ________________________________
>
> Purring fra:    Asker Golfklubb
> Bankkonto:      1602 48 90671
> KID:    5014327000
> Beløp å betale: 7 662,42
> Forfallsdato:   22.03.2019
>
> Klikk her for å laste ned
> <https://www.nyfaktura.no/reminder/pdf?rtype=PU&key=f029a8c1-2928-4627-ba7a-e30692287d72>
> purringen *
>
>
> Vær påpasselig med at KID blir benyttet ved innbetaling slik at vi får
> registrert den riktig i systemet.
>
> Har du spørsmål ved betaling vær vennlig å ta kontakt med Norkred på telefon
> 48 84 71 74
> eller epost johanne@norkred.nojohanne@norkred.no
>.
>
> Med vennlig hilsen
> Norkred AS
>
> [cid:logo]
>
>
> ________________________________
>
> * For å lese denne filen må en PDF-leser være installert. Du kan bruke Adobe
> Reader og den kan lastes ned fra linken
http://get.adobe.com/no/reader/<https://get.adobe.com/no/reader/>
>

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter