Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

mandag 18. mars 2019

Nå har jeg tatt bort det, om at man kan zoome ved å bruke musepilen, fra mobil-sidene, på nettstedet mitt


http://johncons.angelfire.com/vitnemaal_mobil.html

PS.

Så nå er det to buger, igjen å fikse, (på mobilsidene), til dette nettstedet.

Og det er at man blir sendt, til mobil-sidene, hvis man har en skjerm, som er mindre enn 1000 pixler bred.

Det skal egentlig være 1040.

(For så bredt er nettstedet, på 'PC-websidene').

Og det skal jeg prøve å få fiksa, seinere i dag.

Og da er det bare igjen det, at det står 'undefined', i venstre hjørne, på skjermen.

Og det er en bug, fra Angelfire.

Så den er muligens litt komplisert å fikse.

Det er mulig, at jeg bare leier et 'vanlig' shell, og legger nettstedet mitt, (eller en kopi av nettstedet), der.

(For å vise at den bugen da går bort.

Og da får jeg isåfall også et domene-navn, som det ikke står noe med Angelfire på.

Og jeg slipper også reklamene til Angelfire.

For å si det sånn).

Så sånn er det.

Bare noe jeg tenkte på.

Mvh.

Erik Ribsskog

PS 2.

Jeg leste litt mer om responsiv design, (på nettet), nå.

Og det er også noe som heter 'viewport', som mobiler og tablet-er har.

Men det er visst mulig å sette viewport til vanlig pixel-bredde.

(For eksempel).

Og så kanskje midtstille mobil-nettsidene.

Selv om noen av elementene, på siden, da muligens blir for brede, for de smaleste mobil-skjermene.

Men da kan man også lage et sett med nettsider, for de smaleste mobil-skjermene.

Og så endre navnet på de mellomste nettsidene, til tablet-nettsider.

(For eksempel).

Så sånn er nok det.

Bare noe jeg tenkte på.

Men men.

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter