Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

lørdag 4. mai 2019

Jeg sendte en e-post til Sivilombudsmannen

Erik Ribsskog

Sak 2019/510

Erik Ribsskog 4. mai 2019 kl. 11:42

Til: "postmottak@sivilombudsmannen.no"
Kopi: juridisk , post , Politikk Høyre , Akademikerforbundet , "sande.vgs"
Hei,

for å ta en ting først.

Så er e-brevet Deres ifølge norsk standard, (og det som er), virker det som.

Men mailen Deres virker som å være skrevet i shorthand, (eller noe lignende).

Så det må jeg klage på.

Shorthand er noe til internt bruk.

Og når Dere skriver til borgerne, så burde dere følge norsk standard,
vil jeg si.

(Selv om ingen hadde hørt om e-post, da jeg gikk på handel og kontor.

Men likevel.

Det står ingen hilsen i mailen.

Og det står ingen signatur i mailen.

Så man kan lure på om man bor i en Sovjetstat, når man får en sånn
mail, må man vel si.

Dette må jeg klage på).

Når det gjelder at staten/Norsk Helsenett, har lest, på min blogg.

(Som jo er saken her.

Noe Sivilombudsmannen ikke klarer å se, på grunn av at er 'ruske', kan
man muligens anta).

Så kan dere jo kanskje gi råd om, hvordan man skal gå fram, i staten,
når det gjelder sånne saker.

Er dette en sak for Organisasjonen mot politisk overvåkning, for eksempel.

Dette kunne dere kanskje ha gitt råd om.

Dette må jeg klage på.

Med hilsen

Erik Ribsskog


2019-05-02 11:11 GMT+02:00, postmottak@sivilombudsmannen.no
<postmottak@sivilombudsmannen.no>:
> Vedlagt brev fra Sivilombudsmannen.

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter