Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

mandag 6. mai 2019

Min firemenning Kristine Brunmark er visst en skøyer


PS.

Min yngre søster Pia, kunne også være frekk/skøyeraktig/morsom/rappkjefta/spydig, (husker jeg).

Jeg begynte på datalinja, på Gjerdes videregående, i Drammen, høsten 1988, (som utvekslingselev, fra Nordre Vestfold).

Og jeg fikk meg deltidsjobb, på CC Storkjøp, ved siden av skolen.

Og en dag, (høsten 1988), så skulle jeg innom Cafe Lyche, (i Gågata, i Drammen sentrum), for å spise en baguette, (med ost og skinke vel), og drikke et glass cola.

Før jeg dro på jobb.

(For det var så mye kø/kaos/trengsel, på konditoriet, ved Gjerdes videregående.

At jeg sjelden fikk meg til, å kjøpe noe mat der, (i spise-friminuttet).

For å si det sånn).

Og da var det sånn, at min lillesøster Pia var på Cafe Lyche, (hu var byvanker, fra Bergeråsen), sammen med 'Depeche-gjengen'.

Og da jeg satt meg ned.

Så ble disse kasta ut, av en kelner, (eller om det var en restaurantsjef).

Kelneren sa til Pia, (og vennene hennes), at: 'Nå må jeg nesten si hadet til dere'.

(Noe sånt).

Og da sa Pia: 'Åja, skal du gå?'.

(Noe sånt).

Så det smalt jo liksom fra henne.

(Må man vel si).

Og Pia og vennene hennes ble så sittende der.

Muligens fordi at de kjente meg.

(Eller noe i den duren).

Og kelneren lot de da få være i fred, (han fikk muligens sjokk, av at min søster, var så frekk).

(Noe sånt).

Så sånn var det.

Bare noe jeg tenkte på.

Mvh.

Erik Ribsskog

PS 2.

Mer om Kristine Brunmark:


https://www.myheritage.no/site-family-tree-67419522/ribsskog#!profile-1500028-info

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter