Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

fredag 14. juni 2019

Mer fra Norge

På fredag 24. mai, så dro jeg, til Nav i Sandvika, for å levere en strøm-regning, (som de dekker, siden at jeg går på sosialen), med mere.

Så sånn var det.

Bare noe jeg tenkte på.

Mvh.

Erik Ribsskog

PS.

Dette må vel kalles venstrehåndsarbeid, fra Iceland sine reklame-eksperter:


PS 2.

Nav Bærum sine ansatte synes at de er for fine til å rydde, og å bestille nye skjema gidder de heller ikke:


PS 3.

Jeg hadde strøm-regningen i en sånn plast-folder, (fra Extra Pilestredet Park vel).

Og mens jeg stod der, (ved bordet på bildet ovenfor), og strevde litt, med å få den plast-folderen, oppi den 'russiske' G-sport-bagen igjen, (en bag som jeg har blogget om tidligere).

Så var det sånn, at en 'kaffer-neger' (les: svarting fra tysk etterretning), begynte å 'elge' på meg/gå på meg.

Så det var som et slags overgrep, (må man vel nesten si).

(Noe sånt).

Og det var vel antagelig også, noe slags gateteater.

(For å si det sånn).

Så sånn var muligens det.

Bare noe jeg tenkte på.

Men men.

PS 4.

Her er mer om dette:


PS 5.

'Kaffer' leste jeg først om på en svensk blogg, (i forbindelse med at StatCounter snappet opp, at de skrev noe dritt om meg):


http://johncons-mirror.blogspot.com/2014/11/svenskene-flger-med.html

PS 6.

Etter å ha lagt strøm-regningen i en 'skjema-konvolutt'.

Så skulle jeg legge den konvolutten, i den 'russiske' postkassa.

(Noe en Steinar der, instruerte meg om å gjøre, i fjor sommer).

Og da stod det, to neger-damer, ved et bord, som går, mellom 'Kafka-postkassa' og kopimaskinen.

(Blir det vel).

Og det var vel også sånn, at en tredje neger, (som skulle et eller annet borti der), dreiv og elga på meg.

(Noe sånt).

Og akkurat da jeg skulle poste konvolutten.

Så var det sånn, at hu ene negerdama, (hu som stod nærmest 'Kafka-postkassa').

Hu bare langa ut armen, (uten å se seg for).

Rett foran meg.

(Da hu skulle poste en konvolutt).

Så hu oppførte seg, som om hu eide Nav-kontoret, da.

(Må man vel si).

Så jeg holdt på å komme borti, hu negerdama, da jeg skulle poste den 'russiske skjema-konvolutten'.

Siden at hu negerdama, ikke var om seg, da.

(For å si det sånn).

Men man kan kanskje si, at dette var Nav sin feil.

Som har et bord, (hvor det ligger et utvalg av ymse skjema), stående mellom kopimaskinen og 'Kafka-postkassa'.

(For da tror kanskje noen av brukerne/kundene.

At det bordet hører til 'Kafka-postkassa'.

For å si det sånn).

Hva med å heller sette disse nevnte skjemaene, (de grønne søknadsskjemaene og de hvite skjema-konvoluttene), i et slags display.

(For eksempel på en vegg der).

Da hadde det blitt mindre rotete/uoversiktlig der.

(Vil jeg si).

Da hadde det kanskje, blitt mindre gateteater der og, (siden at folk da muligens ville kvie seg, for å gjøre ugang, siden at de da så, at det var noen, som hadde oversikten der).

(For å si det sånn).

Og det er vel også sånn, at noen bord, ikke har sin egen søppelbøtte, (som pleier å stå under bordet).

Da blir det nok lett sånn, at søpla begynner å flyte der.

Og folk (les: våre nye landsmenn) vil kanskje tenke, at her er det ingen, som har oversikten/kontrollen.

Og så vil de kanskje begynne, å tulle fælt der, da.

(Noe sånt).

Så sånn er muligens det.

Bare noe jeg tenkte på.

Men men.

PS 7.

Her er mer om dette:


PS 8.

Enda mer om dette:

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter