Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

mandag 19. august 2019

Min fars kamerat Viggo Engebretsen, (fra Berger og Furuset), har visst også solgt senger for min far/Strømm Trevare


PS.

Her er mer om dette:



PS 2.

Jeg bodde jo hos min mor, i Larvik, fra 1973 til 1979, (fra jeg var tre til jeg var ni år).

Og en gang, som jeg var på besøk hos min far, i Hellinga 7B, på Bergeråsen.

(Hvor min far bodde, på andre halvdel av 70-tallet).

Så var ikke Atle og 'Priscilla' der.

Men Viggo Engebretsen og hans to stesønner Rune Kraft og lillebroren, var der.

Og da følte jeg meg litt fryst ut, (husker jeg).

Men jeg fikk tigget til meg, et hobby-blad, (som var svensk vel), med en slags gyro/helikopter-leke i, (som ikke var batteri-drevet, men man skulle dra i en snor, og så føyk noen 'plast-rundinger/hjul' avgårde, mens de snurret raskt rundt).

(En dag vi handla mat i Drammen, vel.

Noe sånt.

Dette var muligens på varemagasinet Lyche.

Min far prøvde muligens å få tak i deler til bilbanen, (eller om han skulle kjøpe noen plater).

Noe sånt).

Og den leken lekte jeg med, (i sommervarmen), i Hellinga da, (husker jeg).

Og en annen gang, som Pia og jeg var, i Hellinga, (på 70-tallet).

Så var min fars kjæreste fra Jæløya der, (husker jeg).

(Dette var vel i 1975 kanskje.

Noe sånt).

Og en tredje gang, (litt seinere på 70-tallet), så var min fars 'Bislett-kjæreste' Margrete der, (husker jeg).

Og en fjerde gang, så var det ei brunette vel, fra Drammen, (som min far kjørte innom), som var der.

(Noe sånt).

Så sånn var det.

Bare noe jeg tenkte på.

Mvh.

Erik Ribsskog

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter