Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

fredag 16. august 2019

Nå er ikke jeg noe fagforening, (eller noe lignende), så jeg vet ikke hvor mye jeg burde blande meg opp i dette


PS.

Det er forresten ikke første gang, som noen har klaget til meg, om Jon Bekkevoll.

Da jeg jobba, som butikksjef, på Rimi Nylænde, (noe jeg jobba som, fra høsten 1998 til høsten 2000).

Så var jeg, på et butikksjef-møte, på Rimi sitt hovedkontor, på Sinsen.

Og det møtet var i regi, av Rimi-regionsjef Jon Bekkevoll.

Og noen måneder etter at jeg ble butikksjef.

Så ble min Rimi Bjørndal-kollega Thomas Kvehaugen, (sønn av Rimi Bjørndal-butikksjef Kristian Kvehaugen), også butikksjef.

(Thomas Kvehaugen ble butikksjef på Rimi Nylænde sin nabobutikk Rimi Munkelia.

Og der hadde jeg jobba deltid, i 1993 og 1994, (ved siden av førstegangstjenesten, blant annet).

Så det hang visst et bilde av meg, fra Osloløpet i 1993, på spiserommet der.

Ifølge Thomas Kvehaugen).

Og Thomas Kvehaugen begynte også å 'sippe', om Jon Bekkevoll.

Jon Bekkevoll stod utafor møtelokalet, (et slags bomberom), og trykte alle butikksjefene hardt i hånda, på 'Donald Trump-vis', da de dukka opp der.

Så Thomas Kvehaugen ble skremt, av Jon Bekkevoll, (virka det som).

(Selv om Thomas Kvehaugen var mer vag, enn han fra Fredrikstad, som skriver på Facebook, øverst i bloggposten.

Men Thomas Kvehaugen sa dette, inne i selve møtelokalet, (mens Jon Bekkevoll var der).

Så Thomas Kvehaugen måtte nesten hviske, da.

For å si det sånn).

Så sånn var det.

Bare noe jeg tenkte på.

Med hilsen

Erik Ribsskog

PS 2.

Da jeg gikk det første året, på NHI, (studieåret 1989/90).

Så inviterte min tidligere klassekamerat Magne Winnem meg, på et slags bedriftsbesøk, på Rimi Nadderud, (hvor han jobba, som assisterende butikksjef).

(Eller om butikken het Rimi Nadderudkroken.

Noe sånt).

Og jeg tok buss dit, (fra Oslo sentrum).

Og mens Magne Winnem og dem, telte kassene.

(Magne Winnem dro meg også med på Rimi/Hagen Gruppen-bowling, i Nadderudhallen.

Etter butikkbesøket).

Så spurte jeg en kar, (som virka som at han bestemte der), om jeg skulle ta flaskebordet.

(For jeg hadde jobba et år, i butikk, (på CC Storkjøp), i Drammen.

Skoleåret før).

Og den karen, har jeg seinere lurt på, om kan ha vært, Jon Bekkevoll.

(Hvis ikke det var typen til butikksjefen Betina(?).

Hm).

Så sånn var muligens det.

Bare noe jeg tenkte på.

Men men.

PS 3.

Jon Bekkevoll forklarte vel, på et butikksjef-møte.

(Rundt årtusenskiftet).

At han ikke hadde noe særlig bakgrunn, fra høyskoler, osv.

Men at han 'bare' hadde jobba, i butikk, i 15-20 år, liksom.

(Noe sånt).

Så sånn var det.

Bare noe jeg tenkte på.

Men men.

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter