Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

lørdag 21. september 2019

Her kan man se at de også har snikislamisering i England, (må man vel si). Kelly Hudson er den yngste dattera, i den familien, som jeg var på språkreise-besøk hos, i England, sommeren 1988, (og som jeg også var på privat ferie hos, sommeren 1989 og sommeren 1990), sammen med min tremenning Øystein 'Adoptert fra Korea' Andersen


PS.

Nå sier Venstre, at man ikke lenger skal bruke ordet: 'Snikislamisering', (sånn som jeg har forstått det).

Men da tror jeg at Venstre er på ville veier.

Etter 22. juli, så ble det sagt, (av Jens Stoltenberg vel), at vi skulle ha mer ytringsfrihet, og ikke mindre.

(Noe sånt).

Men dette er visst nå glemt.

Og man mener visst, (først og fremst i Venstre), at ytringsfriheten nå er skadelig.

Og Jens Stoltenberg jobber nå, nede på kontinentet, for Nato.

Så han har andre ting å drive med, enn å 'rettlede' Venstre/Norge.

Men at dette skal forandre seg så mye, på grunn av at han Manshaus angrep en moske, her i Bærum.

Det synes jeg at høres rart ut.

Man kan kanskje lure på om han Manshaus, egentlig jobbet for muslimene.

Når man ser på hva som har skjedd, etter dette terrorangrepet, (at Venstre har begynt å bli motstander av ytringsfriheten osv.).

(For å si det sånn).

Så sånn er muligens det.

Bare noe jeg tenkte på.

Med hilsen

Erik Ribsskog

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter