Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

mandag 9. september 2019

Mer fra Europa

Etter å ha tatt t-banen ned til sentrum, på tirsdag 20. august, (på vei til Kiel-ferja osv.).

(Noe jeg har blogget om her:

http://johncons-mirror.blogspot.com/2019/09/mer-fra-europa.html).

Så dro jeg innom Burger King Klingenberg, for å spise en meny.

Så sånn var det.

Bare noe jeg tenkte på.

Mvh.

Erik Ribsskog

PS.

Burger King slo inn: 'Coca-Cola Uten Sukker'

Selv om jeg bestilte stor cola.

Så jeg ble litt irritert først, når jeg tilfeldigvis så dette, på kvitteringa.

Før jeg etterhvert huska, at det var selvbetjening der, og at jeg hadde fylt opp brus-begeret selv.

(Enkelte restauranter, som McDonalds i Frederikshavn.

De har bytta fra betjent til selvbetjent brus-løsning.

Og så tilbake til betjent igjen.

For å si det sånn.

Så det er ikke så lett å ha i bakhue alltid, hvordan dette var.

(Hvis man spiser på forskjellige restauranter).

Siden at det er så mye 'selvbetjenings-hysteri' osv., for tida.

Må man vel si).

Og det at de slår inn cola uten sukker, (istedet for cola).

Det er en uting, (vil jeg si).

De burde kanskje heller bare slå inn stor mineralvann, (hvis de ikke klarer å slå inn akkurat det man bestiller).

(For å si det sånn).

Så sånn er nok det.

Bare noe jeg tenkte på.

Men men.

PS 2.

Her er mer om dette:


PS 3.

Som jeg har blogget om mange ganger tidligere.

Så slår de bare inn ekstra ost, når man bestiller Trippel Whopper Cheese, (som de tidligere hadde en stor plakat om, at de solgte, (noe jeg ikke har sett på andre Burger King-restauranter, i Norge)), men prisen blir dyrere, (siden at de slår inn ekstra ost), enn den prisen som stod, på den nevnte plakaten).

(Og når man ser på burgeren, så ser det ikke ut som, at det er, noe ekstra ost på den, (for å si det sånn).

Uten at jeg liksom har forsket, på 'laboratorie-vis', om dette).

Og denne burgeren, (Trippel Whooper Cheese), er vel heller ikke nevnt, på Burger King sitt nettsted, (mener jeg å tilfeldigvis ha lagt merke til).

Så det er kanskje litt 'merksnodig'.

(For å si det sånn)

Så sånn er nok det.

Bare noe jeg tenkte på.

Men men.

PS 4.

Her er mer om dette:


PS 5.

Enda mer om dette:


http://www.burgerking.no/menu/flame-grilled-burgers

PS 6.

Det var også sånn.

At mens jeg satt og åt.

Så satt to ekle karer seg, helt inntil meg, på den andre sida, av en skillevegg.

Selv om det var 'ørten' andre ledige bord der, (for å si det sånn).

Så det var rimelig klamt og ekkelt, (og som noe kvalm 'elging'), må jeg si.

Så sånn var det.

Bare noe jeg tenkte på.

Men men.

PS 7.

Her er mer om dette:


PS 8.

På bildet i PS 4.

Så kan man se, at jeg hadde med meg, en sånn Rene Hender-flaske, til Burger King.

Og den hadde jeg kjøpt, på Narvesen National Vestibyle, (står det på kvitteringa).

Og der var det en svenske og to 'pakkis-damer', som bare stod og hang, (bak disken), så det ut som.

Og noen ganger så veit de ikke hva Rene Hender er, (på Narvesen osv.).

Så jeg pekte mot den hylla, (bak disken), hvor den varen står.

Men da hadde han svensken, noen sånne Rene Hender-flasker, innen en armlengdes avstand, (virka det som).

Så det var kanskje litt 'merksnodig', at de har den varen, på flere steder, bak disken.

(Det var heller ikke sånn, at dette var snakk om, en slags salgs-eksponering, (for å selger varer på impuls til kundene), sånn som jeg husker det.

Så det virka nesten som, at dette var noe, for å drite ut kunder, som spurte etter akkurat den varen, (og som pekte mot plassen dens i hylla, bak disken).

Noe sånt).

Så sånn var muligens det.

Bare noe jeg tenkte på.

Men men.

PS 9.

Det står også at kassereren het Hera, (på kvitteringa, fra Narvesen National Vestibyle).

Men det var en nokså ung/tynn mann, (som snakka 'svorsk'), som betjente meg, (mener jeg å huske).

Så det var litt rart, at han liksom skulle hete Hera.

(Må man vel si).

Så sånn var det.

Bare noe jeg tenkte på.

Men men.

PS 10.

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter