Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

onsdag 16. oktober 2019

Mer fra Bekkestua

Nå var jeg ute med søpla.

Og da jeg gikk tilbake til leiligheten.

På en gangvei, (må jeg kalle det).

Så kom det plutselig en post-bil, (var det vel), rett mot meg, (på den alt for smale veien).

Det kunne virke som, at det var timet, på Olsenbanden-vis, liksom.

For det var som at post-bilen prøvde å trenge meg inn i hagen, til naboen, (for på den gangveien, er det ikke plass til både en bil og en fotgjenger, for å si det sånn).

(Og hvem vil ha naboen etter seg).

Jeg har blogget om tidligere, at denne veien, visst kun er, for varelevering, osv.

(Og det er vel møbeltransport, som det står, (helt nøyaktig), på skiltet.

Så hvordan folk får levert kjøleskap og sånn her.

Det veit jeg ikke).

Men jeg fikk en svær perm, av Bærum kommune, da jeg flytta inn her.

Men det stod ikke noe om link til nettsted, for borettslag, (for eksempel).

Så jeg har vært litt på hæla her.

Men at man skal bli nesten kjørt ned, av postbiler her.

Det er vel noe slags gateteater, (hvis jeg skulle tippe).

(Noe sånt).

Så sånn er nok det.

Bare noe jeg tenkte på.

Med hilsen

Erik Ribsskog

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter