Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

tirsdag 11. februar 2020

Min tidligere overordnede Ihne Vagmo, (fra Rimi Munkelia), har visst fått seg jobb i Drammensområdet nå


https://www.dt.no/vis/personalia/greetings/9cBPXXU9VkujRX7wkK0REo

PS.

Ihne Vagmo, (som vel er mest kjent som 'rikshurpa' fra Robinson-ekspedisjonen), og jeg.

Vi løp også sammen, i Osloløpet og Manpower-stafetten, (for Rimi Munkelia), i 1993.

(Min tidligere klassekamerat Magne Winnem, (som ble landets yngste Rimi-butikksjef i 1991), var vel pådriveren for dette.

Noe sånt).

Og Magne Winnem, Ihne Vagmo og jeg.

Vi gikk i lag, ned fra Holmenkollen, til sentrum/'lavlandet', (etter konkurransen).

(Og var liksom på safari, i Holmenkollen, (istedet for å ta t-banen), da.

For å si det sånn).

Og Ihne Vagmo var også kunde, på Rimi Nylænde, da jeg var butikksjef der, (fra 1998 til 2000).

Men hu jobba da for Stabburet.

(Var det vel).

Og hu tålte ikke, at jeg sa hei til henne, (som jo var min tidligere kollega/overordnede, i 'nabo-butikken'), husker jeg.

(Hu fikk et slags nervesammenbrudd/anfall, inne på Rimi Nylænde.

For å si det sånn).

Hu ble vel aldri butikksjef selv.

Så det var kanskje derfor, at hu var så sur.

(Noe sånt).

Så sånn var muligens det.

Bare noe jeg tenkte på.

Mvh.

Erik Ribsskog

PS 2.

Det har vært umulig, å finne resultatlistene, fra Osloløpet og Manpower-stafetten, i 1993.

(Jeg har jo arbeidssak mot Rimi/ICA.

Så jeg tenkte at det hadde vært artig, å kunne dokumentere, hvor god form jeg var i, i 1993.

Under/etter førstegangstjenesten, (i infanteriet)).

Og jeg har vel kontakta Ihne Vagmo på Facebook.

(Hu kalte seg Ihne Donsig-Vagmo, på den tida.

Var det vel).

Men hu svarte ikke.

(Sånn som jeg husker det).

Så sånn var det.

Bare noe jeg tenkte på.

Men men.

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter