Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

tirsdag 17. mars 2020

Her kan man se Nancy fra CC Storkjøp, (datter av butikksjef Karin Hansen), som fjortiss. (Fra DT/BB 28. juni 1982)


https://www.nb.no/items/06d7a54aaea66a33134c203f81ced557?page=13&searchText="nancy%20cras"

PS.

Det var også sånn forresten.

At min yngre søster Pia og min yngres stesøster Christell, også dreiv med RS.

Og en gang, (muligens før jeg begynte på ungdomsskolen), så måtte jeg filme RS-troppen deres, på en oppvisning, i Strømmhallen, (med min fars videokamera).

For min far ville/turte ikke å filme, disse småjentene, (eller hva man skal kalle dem).

Jeg sa det var greit, hvis min yngre fetter Tommy ble med, (sånn at vi var to ihvertfall).

Men jeg var ikke så vant til å filme, (og jeg skjønte ikke hvorfor jeg måtte gjøre dette), så jeg glemte å sette på auto-fokus, (var det vel).

(Noe sånt).

Så videofilmen, av Pia og Christell og dem, ble ganske uklar, da.

(For å si det sånn).

Så sånn var det.

Bare noe jeg tenkte på.

Mvh.

Erik Ribsskog

PS 2.

Man må vel si, at Nancy, er et bra navn, for ei norsk mulatt-dame, med afrikansk far.

For da skjønner man, at hu ikke er så norsk, liksom.

(Nancy sa en gang på jobb, (på CC Storkjøp), at de pleide å bo, i en bambushytte, i Afrika.

Selv om jeg nå lurer på, om det kan ha vært noe slags kødd.

Hm).

Mens min tremenning Øystein 'Adoptert fra Korea' Andersen, jo har et veldig norsk navn.

Så hvis man ser navnet i avisa, (for eksempel i forbindelse med at han arver masse 'kelter/neanderthal/goter-kjøleskap-svaberg'/strandsone, på Sand/Bergeråsen), så skjønner man ikke, at det egentlig er en koreaner.

(For å si det sånn).

Og det samme med Lise Mikkelsen, (Sara Skorgan Teigen sin venninne), som jeg jobba sammen med, på Arvato, i Liverpool, (hvor jeg jobba fra 2005 til 2006).

For hu var også adoptert fra Korea, (eller noe lignende), for å si det sånn.

Og Norsk Tipping har også, en neger, som heter Erik, i sin nye TV-reklame.

(Som er del av et 'jødisk idealpar', (som fru Næss lærte oss om på ungdomsskolen), bestående av ei norsk dame og en neger).

Så det er litt dårlig navnskikk, (må man vel si), når 'svartingene' får veldig norske navn, som Erik, Øystein og Lise.

(Noe sånt).

Så sånn er nok det.

Bare noe jeg tenkte på.

Men men.

PS 3.

Her er mer om dette:



PS 4.


PS 5.

Nå har jo jeg jobba, i tre butikker, med tipping.

(Det var Rimi Bjørndal, (hvor jeg jobba som assisterende butikksjef fra 1996 til 1998, og som låseansvarlig, (ved siden av studier), fra 2002 til 2003).

Rimi Nylænde, (hvor jeg som butikksjef starta med tipping, (etter press fra hovedkontoret), rundt 1999).

Rimi Langhus, (hvor jeg jobba som butikksjef fra 2001 til 2002, og som låseansvarlig, (ved siden av studier), fra 2003 til 2004).

Og på Rimi Nylænde, så var det sånn, (like etter at vi begynte med tipping).

(Noe jeg vel har skrevet om, i Min Bok 5).

At en Norsk Tipping-konsulent, som var veldig korpulent, (og som vel visste hvem jeg var, fra Rimi Bjørndal), var innom.

Og han chatta der med distriktsjef, (det vil si en 'hovedkontor-fyr'), Jan Graarud, bak min rygg, (må man vel si), mens jeg var noen meter unna, i kassa, (for å avløse pause, eller noe lignende).

(Noe sånt).

Og da klagde Norsk Tipping-tjukkingen på meg, (til hovedkontor-fyren), husker jeg.

Han sa til Jan Graarud, at jeg begynte å se eldre ut.

(Var det vel).

Jeg hadde fått noen rynker under øynene, i Syden, (jeg fikk tildelt restplass-tur til Kypros, av Ving, da jeg ringte et telefonnummer som Magne Winnem hadde anbefalt meg å ringe), sommeren 1998.

(For å si det sånn).

Så Norsk Tipping driver kanskje og hetser meg, (for å si det sånn).

Tilbakebetalings-prosent, til spillerne, som Norsk Tipping har, er veldig lav.

Og derfor må kanskje de som står i tippekassa, se ut som fotomodeller, liksom.

Sånn at disse 'taperne', som tipper, (og som drømmer om et bedre liv, langt borte fra Norge), liksom blir litt jekket ned, da.

(Noe sånt).

Sånn at de ikke begynner å klage, på at premiene deres, går til kultur og idrett istedet.

(Som del av et 'kjempe-samrøre-prosjekt', må man vel kanskje kalle det.

Noe sånt).

Statens rolle er egentlig ikke å drive lotteri osv., (vil jeg si).

De burde heller regulere spillebransjen.

Hvis staten skal driver banker, forsikringsselskap, togselskap, TV-selskap, tipping/lotteri-selskap, osv., osv.

Så får vi en veldig stor statlig sektor.

Og staten skal også regulere, alle bransjer, (for å si det sånn).

Og da får staten en dobbelt-rolle, (hvis de også driver virksomheter).

(Må man vel si).

Så sånn er nok det.

Bare noe jeg tenkte på.

Men men.

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter