Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

onsdag 29. april 2020

Jeg sendte en e-post til Tilsynsutvalget for dommere

Erik Ribsskog
20/4-64 Tilbakemelding vedr henvendelse
Erik Ribsskog 29. april 2020 kl. 07:22
Til: Tilsynsutvalget
Kopi: "post@sivilombudsmannen.no" , Politikk Høyre , "sande.vgs" , Akademikerforbundet
Hei,

nå var det vel sånn, at dere bare fikk, en kopi, av en mail.

Og at dere nå forklarer hva dere driver med.

Det er kanskje artig.

Det er mulig at dere kan gi advarsler og kritikk, til dommere.

Men det virker ikke som at dere har husket denne makten deres, (som vel ikke virker så veldig imponerende), i tidligere saker, som jeg har kontaktet dere om, (blant annet angående trenering fra Drammen Tingrett).

Så hva dere driver med, synes jeg, at dere ikke burde være så høye i hatten, angående å skryte av.

Jeg var også innom dere, i Trondheim, da jeg bodde der, i 2018.

Men det var bare to folk som satt der, (i resepsjonen), uten å gjøre noe, virka det som.

Og for meg som har jobba som butikksjef, så virker det som sløsing, med skattebetalernes penger.

Det holder at en person sitter og 'dasser' der, (uten å ha noe gjøre), vil jeg si.

Og det var bare tull som kom ut av disse folka og.

Sånn som jeg husker det.

Erik Ribsskog


tor. 16. apr. 2020 kl. 10:34 skrev Tilsynsutvalget :
Se vedlegg. Oversendes kun elektronisk.





Med hilsen



Karina Larsen

Sekretariatet for Tilsynsutvalget for dommere

www.domstol.no/tilsynsutvalget

PS.

Her er e-brevet fra Tilsynsutvalget for dommere:

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter