Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

torsdag 9. april 2020

Og enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog
Klage/Fwd: Informasjon om din betaling i Samlerhusets nettbutikk
Erik Ribsskog 9. april 2020 kl. 16:00
Til: juridisk
Kopi: kundeservice@samlerhuset.info
Hei,

dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).

(Jeg har ikke kontaktet disse).

Vennligst rydd opp!

Med hilsen

Erik Ribsskog

PS.

Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
jeg).


---------- Forwarded message ---------
Fra: Kundeservice – Samlerhuset
Date: lør. 28. mar. 2020 kl. 18:01
Subject: Informasjon om din betaling i Samlerhusets nettbutikk
To: Erik Løvenbalk Ribsskog



logo
Offisiell distributør for Det Kongelige Britiske Myntverket, Det Statlige Franske Myntverket, Folkerepublikken Kinas Nasjonalbank og mer enn 20 andre myntverk og nasjonalbanker. Samlerhuset eier Det Norske Myntverket, som blant annet preger Norges mynter og Nobels fredsprismedalje.

Takk til over 500.000 nordmenn som har handlet hos oss!

Informasjon om din betaling i Samlerhusets nettbutikk
Kjære Erik Løvenbalk Ribsskog

Vi har registrert at noe gikk galt da du benyttet betalingsløsningen i nettbutikken vår. Bestillingen din har derfor ikke blitt registrert, selv om du kan ha mottatt ordrebekreftelse.

Ønsker du å prøve igjen og fullføre bestillingen din, klikk på knappen nedenfor


Samleobjekter har ofte begrenset tilgjengelighet. Vi har derfor bare mulighet til å opprettholde handlekurven din i 48 timer for samleobjektene du har valgt, før disse gjøres tilgjengelig for andre samlere. Vi anbefaler at du benytter lenken over til å fullføre betalingen din i dag.

Samleobjekter har ofte begrenset tilgjengelighet. Vi har derfor bare mulighet til å opprettholde handlekurven din i 48 timer for samleobjektene du har valgt, før disse gjøres tilgjengelig for andre samlere. Vi anbefaler at du benytter lenken over til å fullføre betalingen din i dag.

Opplever du fortsatt problemer med betalingsløsningen, hører vi gjerne fra deg om hvordan vi kan hjelpe deg med å fullføre betalingen, så vi kan registrere bestillingen din. Vår kundeservice er tilgjengelig på telefon 02550, på chatten i nettbutikken mandag til fredag 8-16, eller kontakt oss via epost på kundeservice@samlerhuset.no.

I handlekurven Pris
7 ekte norske v-merker fra 2. verdenskrig gratis 0 kr
Frakt 29,95 kr
Totalsum din ordre: 29,95 kr
Betalingsmetode: Kort
Bestillingssammendrag
Erik Løvenbalk Ribsskog
(sensurert av johncons-blogg)
(sensurert av johncons-blogg) BEKKESTUA
Ditt ordrenummer: 194258
Ordredato: 2020-03-28 16:06:10
Sjekk status for bestillingen på Min side »

Med vennlig hilsen

Kundeservice
Samlerhuset

PS! Husk at samleobjekter ofte har begrenset tilgjengelighet – klikk her for å fullføre betalingen.

SAMLERHUSETFORDELER
● Ingen bindingstid
● Fornøydgaranti
● 30 dager åpent kjøp
● Garanti for ekthet og kvalitet
● Betal etter mottatt vare
● Kostnadsfrie samlefordeler
Følg Samlerhuset på Facebook
Følg Samlerhuset på Facebook
Følg Samlerhuset på YouTube
Følg Samlerhuset på YouTube
Les Samlerhusetbloggen
Les Samlerhusetbloggen
Samlerhusets formål er å skape samlerglede. Vi selger samleobjekter til samlere som er opptatt av gleden ved å samle. Samlerhuset garanterer ikke at våre objekter beholder sin opprinnelige pris eller at det finner sted en verdiøkning over tid. Historisk verdistigning gir ingen garanti for fremtidig verdistigning. Les mer om pris og verdi på mynter og medaljer her.

Kontaktinformasjon:
Samlerhuset Norge AS
Besøksadresse: Rosenholmvn 25,
1414 TROLLÅSEN
Postadresse: Postboks 523,
1411 KOLBOTN, Telefon: 0 25 50,
Epost: kundeservice@samlerhuset.no


E-post: kundeservice@samlerhuset.no
Tlf: 0 25 50 eller 66 81 15 00

Copyright © 2019 Samlerhuset, All rights reserved.

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter