Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

lørdag 23. mai 2020

Min firemenning Siri Ribsskog er muligens en slags guttejente. (Fra Bæringen 1. juni 1990)


https://www.nb.no/items/a7c6a8e8d9c5bb96b495d570d4c4ea5d?page=0&searchText="siri%20ribsskog"

PS.

Og hen som står til venstre for Siri Ribsskog.

Det er vel da hen Espen.

Som vel har litt langt hår, selv til å være Bærum-soss, (som man sa, på den tida).

Så det er liksom kameraten, til søstera/broren til Gøril, (Øistein Kjos), som jeg har blogget om tidligere.

(Kan man vel kanskje si).

Så sånn er muligens det.

Bare noe jeg tenkte på.

Mvh.

Erik Ribsskog

PS 2.

Hen Espen bor visst sammen med en mann nå, (Andrew Steven Brett), så det kan vel tyde på, at Espen, er den personen, (på bildet overfor), med det lengste håret, (selv om Espen er et guttenavn):


PS 3.

Øistein Kjos så like feminin ut, (som hen Espen), på 80/90-tallet, (vil jeg si).

Og Gøril kalte han søster.

Og han sa selv, til meg, (på diskoteket Marilyn, i 1993), at han var: 'Søstera', til Gøril.

(Noe sånt).

Så sånn var det.

Bare noe jeg tenkte på.

Men men.

PS 4.

Mer om min firemenning Siri Therese 'Guttejenta' Ribsskog, (som er halvsøster av den svenske politikeren Jenny Ribsskog):


https://www.myheritage.no/site-family-tree-67419522/ribsskog#!profile-1501178-info

PS 5.

Min firemenning Siri Therese 'Guttejenta' Ribsskog, har visst nå en toppjobb, i Norwegian:


https://www.linkedin.com/in/siriribsskog/?originalSubdomain=no

PS 6.

Min firemenning har også jobbet, for Politiets Data- og Materielltjeneste:


https://www.regjeringen.no/contentassets/c36c3dde99de4262bce83e91f7399c05/politiets_materiell_og_datatjeneste.pdf?uid=PDMR

PS 7.

Her er mer om dette:


https://www.linkedin.com/in/siriribsskog/?originalSubdomain=no

PS 8.

Enda mer om dette:

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter