Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

mandag 29. juni 2020

Her kan man se min stebror Viggo, sammen med ungene til min stesøster Christell. Hu med rosa bikinioverdel minner litt, om Christell som ung, (synes jeg)


https://www.facebook.com/photo.php?fbid=10152295361977385&set=a.94965862384&type=3&theater

PS.

Jeg tror dette må være min stesøster Christell, i 'våre dager', (og han helt til venstre, er min stebror Jan):


https://www.facebook.com/photo.php?fbid=10153030387437385&set=a.94965862384&type=3&theater

PS 2.

De tre ungene til venstre, er Christell sine unger, med svenske Erik Mattias Lindblom, (som kun ble kalt Mattias).

(En svenske som seinere, (en gang etter år 2000), har vært i en fæl gressklipper-ulykke.

Ifølge noe min yngre søster Pia sa.

Noen år før jeg flytta til England, (for å studere), i 2004.

Noe sånt).

Og de tre til høyre i bildet, er Jan sine unger, med Nina Mikkelsen og Hege Snoghøj f. Lund.

(For å si det sånn.

Hu unge dama heter Tiril, og er Nina Mikkelsen sin datter.

Mens de to guttene vel er sønnene til Christell sin 'Rødgata-venninne' Hege Snoghøj f. Lund).

Så sånn er det.

Bare noe jeg tenkte på.

Men men.

PS 3.

'Tante Lete', (min fars samboer Haldis sin 'Stavanger-søster' Anne Margrete Ueland f. Brekke), er visst død, (det visste jeg ikke, (Viggo har mange Facebook-kontoer, og det kan ha vært sånn, at han tidligere har blokkert meg, på en av de)):


https://www.facebook.com/photo.php?fbid=10152729676492385&set=pb.525627384.-2207520000..&type=3&theater

PS 4.

Her kan man se min fars samboer Haldis, (med lyst hår), før ulykken da hennes daværende ektemann Oddbjørn Humblen nærmest rev av henne armen:


https://www.facebook.com/photo.php?fbid=10152660343592385&set=a.94965862384&type=3&theater

PS 5.

Hu mørkhåra på bildet overfor.

Hu lurte jeg først på, om kunne være Haldis sin mor Agnes Jacobline 'Bestor' Brekke f. Onarheim.

Men hu døde visst, i 1966.

(Så jeg på MyHeritage/Geni verdenstre).

Så det er nok tante Lete, (som Christell visst sa).

Det vil si Anne Margrete Ueland f. Brekke, (Haldis sin storesøster).

Som er på bildet.

Vi kjørte, (i en av min fars amerikanske stasjonsvogner), til Stavanger, på begynnelsen av 80-tallet.

(Min far, Haldis, Christell og jeg).

Og da hadde tante Lete mørkt hår, (husker jeg).

(Selv om hu hadde grått hår, noen år seinere, (da min søster Pia også var med, for da hadde hu flytta til Haldis og dem, fra vår mor i Larvik).

Da Pia var med, så tok vi fly, til Sola flyplass.

For å si det sånn).

Hunden på bildet, hadde de forresten ikke, i 1980, (da min far ble kjent/samboer med Haldis).

De hadde istedet en katt som het Susi, (eller Suzi), for å si det sånn.

Så sånn var det.

Bare noe jeg tenkte på.

Men men.

PS 6.

Her kan man blant annet se min åtte år eldre bonusbror/stebror Jan, (min fars 'sykkelklubb-kamerat'), helt til venstre, (i blå genser):


https://www.facebook.com/photo.php?fbid=10152660340212385&set=pb.525627384.-2207520000..&type=3&theater

PS 7.

Grunnen til at Viggo, visst tidligere har blokkert meg, på en av sine Facebook-kontoer.

(Sånn at jeg ikke har sett bildene overfor tidligere).

Det veit jeg ikke.

Men Viggo er veldig selvopptatt, (som bodybuildere flest vel).

Og jeg har ikke hatt mye kontakt med Viggo, etter at jeg flytta, til Oslo, høsten 1989, for å studere.

Og da min far ble sammen/samboer med Viggo sin mor Haldis, (dette skjedde ganske raskt), våren 1980.

Så dro min far meg en del ned til dem, (i Havnehagen).

Men jeg ble mest kjent med Christell og Jan, (og Christell sin venninne Nina Monsen).

For Viggo var lite hjemme.

Og han flytta ganske raskt, til Danmark/Køge, (han har dansk far, og ble samboer med den danske flyvertinnen Greta, (i Køge), i 1981 deromkring).

(Noe sånt).

Så sånn var det.

Bare noe jeg tenkte på.

Men men.

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter