Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

tirsdag 21. juli 2020

Jeg sendte en e-post til Arkivverket

Erik Ribsskog

Epost fra Arkivverket

Erik Ribsskog 21. juli 2020 kl. 00:27

Til: "postmottak@arkivverket.no"

Kopi: Post Stiftelsen Lillehammer Museum , "post@sivilombudsmannen.no" , Politikk Høyre , Akademikerforbundet , "sande.vgs" , Bente Forberg

Hei,

at dere mottar et par henvendelser per dag, er vel ingen grunn, for å starte, et sånt skjema-velde.

Det virker helt åndssvakt.

Det å finne ut hvilke saker som min morfar var aktor i, (under landssviker-oppgjøret), er vel deres jobb.

Det virker som at dere lider av noe slags latskap.

Min morfar jobba visst mye i Lillehammer, (med landssviker-saker).

Hvor mange landssvikere var det i Lillehammer-traktene, liksom.

Her må dere skjerpe dere.

Alt annet blir jo digitalisert, så kanskje disse sakene også burde gjøres søkbare online.

Bare et forslag.

Det virker som at dere bare driver med tull hos dere, så jeg vil gjerne ha svar fra en avdelingsleder.

Skjerpings!

Erik Ribsskog


man. 13. jul. 2020 kl. 13:00 skrev postmottak@arkivverket.no <postmottak@arkivverket.no>:



Vår ref 2014/4076

Vennlig hilsen
Leif Sigurd Thingsrud | arkivarwww.arkivverket.no

PS.

Her er e-brevet fra Arkivverket:

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter