Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

tirsdag 28. juli 2020

Mer om nettmobbing

Erik Ribsskog
Klage/Fwd: Erika Ribsskog har gitt deg et gavekort!
Erik Ribsskog 28. juli 2020 kl. 07:03
Til: "MittOppdrag.no"
Kopi: juridisk , elh@forbrukertilsynet.no, inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no, Politikk Høyre , Akademikerforbundet , "sande.vgs" , fmovpost
Hei,

som jeg har skrevet til dere tidligere, så ønsker jeg at dere informerer meg, om hvem som har bestilt denne dritten, i mitt navn.

Jeg kan ikke se, at dere har svart om det.

Så jeg ønsker at dere sender dette, til en leder/overordnet.

Dere har heller ikke svart angående det som skjedde, for ti år siden, (at folk svertet ryktet mitt, ved å skrive falske kommentarer, om nettstedet som de visst hadde drømt om, at jeg designet for dem).

Dette er vel egentlig advokat-mat.

Jeg får sende kopi til fylkesmannen.

Det er snakk om hundrevis av identitetstyveri-saker, (ikke bare fra deres firma, men også fra hundrevis av andre firma, over hele verden).

Skjerpings!

Erik Ribsskog


søn. 12. jul. 2020 kl. 17:45 skrev MittOppdrag.no :
Hei Erik!

Det er veldig beklagelig at noen ukjente legger inn oppdrag hos oss, og legger inn din epost-adresse som avsender.

Vi har nå lagt inn spesielle filtre, slik at dersom lignende eposter dukker opp senere blir hele skjemaet ignorert.

Forøvrig var ikke oppdraget som ble lagt inn, godkjent ennå, og dermed ikke sendt ut til noen leverandører.  Dette oppdraget har derfor ikke ført til noen konsekvenser.

Ha en fortsatt fin helg!
Mvh, Ole Reiersen
Rådgiver
MittOppdrag.no


On 12.07.2020 13:37, Erik Ribsskog wrote:
Hei,

det er noen jævler/kødder, som bestiller masse dritt, i mitt navn, på nettet, fra firmaer med dårlige rutiner.

Så jeg ønsker at dere skal informere meg, om hvem det er, som har bestilt denne dritten, i mitt navn.

Og jeg ønsker også å få vite, hvilke bedre rutiner/systemer, som dere skal få dere, for å hindre at noe lignende skjer, med andre borgere.

Skjerpings!

Erik Ribsskog

PS.

Mener også å huske, at da jeg var registrert, (som web-designer osv.), på Mitt Oppdrag, for cirka ti år siden.

Så var det vanskelig å få bort troll-kommentarer, under virksomheten min sin nettside.

Jeg fikk ikke et eneste oppdrag, gjennom dere.

Likevel så var det mange, som skrev fantasifulle kommentarer, om at jeg hadde jobbet for dem.

Så dette var bånn i bøtta, vil jeg si.

Det burde kanskje være enklere, å klage, på troll-kommentarer, hos dere.

Dere burde kanskje bli flinkere, til å verifisere brukerne deres, (for da tørr kanskje ikke trollene å skrive tull).

Skjerpings!


man. 15. jun. 2020 kl. 15:19 skrev MittOppdrag.no :
Hei Erik!

Det ser ut som noen har fylt ut skjemaet med din epost-adresse? Uansett, dette slettet vi forrige gang du kontaktet oss, og vi kan ikke se at noen flere slike er lagt inn i etterkant.
Mvh, Ole Reiersen
Rådgiver
MittOppdrag.no


On 15.06.2020 15:12, Erik Ribsskog wrote:
Hei,

dere må prøve å finne ut hva som har skjedd her.

(For jeg har ikke kontaktet dere).

Og så har jeg også rett til, (mener jeg), å få vite, hva dere akter å foreta dere, for å forhindre, at noe lignende skjer, med andre 'Hvermansen-folk', i fremtida.

Med hilsen

Erik Ribsskog

PS.

Dere skriver at man har lagt inn korrekt navn.

Det er sludder, (virker det som).

Det står 'Erika'.

Og også noe om 'baronesse' i e-post-adressen.

Jeg har også tidligere blitt svertet, av deres tjeneste, hvor folk la inn masse falske referanser, for min web-design-virksomhet, før jeg hadde fått, et eneste ekte oppdrag.

Og dette nektet dere å slette, i mange år.

(Det er mulig at det står der enda.

For alt hva jeg vet).

Så jeg vet ikke hva jeg skal si om Mitt Oppdrag.

Dere skylder meg en formue i erstatning for ødelagt rykte, (må jeg si).

Vennligst send om dette til en leder.

Skjerpings!


søn. 31. mai 2020 kl. 23:10 skrev MittOppdrag.no :
Hei Erik!

Vi har nå slettet oppdraget. Rart at noen har lagt inn dette i ditt navn, med korrekt telefonnummer, epostadresse etc. Forøvrig har ingenting blitt bestilt eller kjøpt i ditt navn. Det eneste er at to leverandører har meldt sin interesse for å få jobben.

Mvh, Ole Reiersen
Rådgiver
MittOppdrag.no


On 31.05.2020 20:51, Erik Ribsskog wrote:
Hei,

dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).

(Jeg har ikke kontaktet disse).

Vennligst rydd opp!

Med hilsen

Erik Ribsskog

PS.

Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
jeg).


---------- Forwarded message ---------
Fra: MittOppdrag.no
Date: tir. 19. mai 2020 kl. 18:57
Subject: Erika Ribsskog har gitt deg et gavekort!
To:


mittOppdrag .no

Gratulerer!
Erika Ribsskog har lagt inn et oppdrag på anbudstjenesten MittOppdrag.no og fått 3 gavekort på 500 kr hver, som han kan gi til hvem han ønsker. Du er en av de disse!

Slik bruker du gavekortet:
1. Legg inn et oppdrag på MittOppdrag i valgfri bransje/kategori (håndverker, eiendomsmegler, hotell, osv).
2. Velg ett av anbudene du får (ingen plikt).
3. Send en epost til oss med kontonummeret ditt, referansenr 174739-12680, og navnet på leverandøren du valgte. Vi betaler deg deretter straks 500 kr.

Det er helt valgfritt om du ønsker å bruke noen av anbudene du får, men gavekortet er bare gyldig dersom du har kjøpt produkter/tjenester formidlet via MittOppdrag.

Gavekortet må brukes innen 3 mnd. Lykke til!

Hilsen MittOppdrag
http://mittoppdrag.no

© 2020 MittOppdrag.no


Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter