Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

torsdag 27. august 2020

Og enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog
Klage/Fwd: Sendingsbekreftelse for ordrenummer 1606030 med referanse '' fra Gamezone AS
Erik Ribsskog 27. august 2020 kl. 00:05
Til: Gamezone Kundeservice
Kopi: juridisk , elh@forbrukertilsynet.no, inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no, fmovpost , "post@inkassoklagenemnda.no"
Hei,

hva skal denne tonen bety, lurer jeg.

Dere sender meg kødde-mailer.

Og jeg svarer på disse.

Og så kjefter dere, fordi at jeg har sendt dere tre mailer.

(Når dette er snakk om svar, på tulle-mailer, som dere har sendt meg).

Det er det som er poenget.

Dere må slutte å sende meg tulle-mailer.

Og da skjer nok det utrolige, at dere heller ikke får noen mailer fra meg.

Så lavpannede/nedlatende folk burde ikke drive virksomheter, (som har med publikum/forbrukere å gjøre), vil jeg si.

Jeg heter heller ikke Eirik.

Og det er klamt at dere bruker mitt fornavn, i hilsenen, (det blir veldig hippie-aktig), synes jeg.

Jeg ønsker at dere informerer meg, om hvem det er, som bestiller dritt, i mitt navn.

Og jeg ønsker at dere informerer meg, om hvilke bedre rutiner, som dere skal innføre, for å hindre, at noen lignende skjer, med andre borgere.

Skjerpings!

Erik Ribsskog


man. 20. jul. 2020 kl. 23:38 skrev Gamezone Kundeservice :
Hei Eirik,



Dette er tredje gang du kontakter oss i tre separate tilfeller i forbindelse med ordre registrert med ditt navn.

Denne konto er opprettet med ditt navn, personnummer, adresse, e-postadresse og telefonnummer.

For at vi skal kunne kreditere faktura er vi nødt til å be om kopi av politianmeldelse på forholdet, enn så lenge er vi dessverre nødt til å opprettholde fakturaen.

Konto er sperret for handel med faktura inntil videre.



  Med vennlig hilsen

  Hauk Marki

  Telefon: 38 17 83 13

gamezone-white



Fra: Erik Ribsskog
Sendt: 20. juli 2020 23:31
Til: juridisk
Kopi: Gamezone Kundeservice ; elh@forbrukertilsynet.no; inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no
Emne: Klage/Fwd: Sendingsbekreftelse for ordrenummer 1606030 med referanse '' fra Gamezone AS



Hei,



dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).



(Jeg har ikke kontaktet disse).



Vennligst rydd opp!



Med hilsen



Erik Ribsskog



PS.



Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke

virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes

jeg).





---------- Forwarded message ---------
Fra: Gamezone.no
Date: man. 13. jul. 2020 kl. 12:37
Subject: Sendingsbekreftelse for ordrenummer 1606030 med referanse '' fra Gamezone AS
To:



Leveringsbekreftelse

Erik Løvenbalk Ribsskog
(Sensurert av johncons-blogg)
NO-(Sensurert av johncons-blogg) BEKKESTUA



Ordrenr.:

1606030

Leveringadr.:

(Sensurert av johncons-blogg)
NO-(Sensurert av johncons-blogg) BEKKESTUA

Referanse:

Fraktmåte:

Brevpost (hjem i postkassa)



Varebeskrivelse

I ordre

Levert

Rest

Hersheys Cookies & Creme Drops - 59g

1,00

1,00

0,00

Forsikring av pakke

1,00

1,00

0,00



VAREN ER NÅ SENDT FRA VÅRT LAGER. ÅPNE VEDLEGG FOR Å SE VARE.

Brevpost leveres rett i postkassen i løpet av 1-3 dager dersom det er plass. Servicepakker og større brevpostsendinger blir levert til ditt lokale postkontor i løpet av 1-5 dager. I slike tilfeller vil du motta en hentelapp fra ditt postkontor når pakken ligger klar til henting.

Takk for at du valgte å handle på www.gamezone.no, vi håper du blir fornøyd som kunde!

Om det er noe du lurer på kan du kontakte oss ved å besvare denne mail eller sende
E-post til kundeservice@gamezone.no eller ringe oss på telefon 38 17 83 13 (mandag-fredag fra 8-16, lørdag stengt).

Ha en flott dag og velkommen tilbake.

Vennlig hilsen

Gamezone AS

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter