Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

søndag 16. august 2020

Og enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog
Klage/Fwd: FAKTURA #3428 - Stopp islamiseringen av Norge (SIAN): Kontingent 2020
Erik Ribsskog 16. august 2020 kl. 12:41
Til: "Stopp islamiseringen av Norge (SIAN)"
Kopi: juridisk , elh@forbrukertilsynet.no, inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no, Politikk Høyre , fmovpost
Hei,

den IP-adressen sier meg ikke så veldig mye.

Jeg skulle gjerne hatt et navn, på vedkommende troll.

Jeg har dessuten gått på handel og kontor, og vi som gikk på den utdannelsen, vi lærte, at vi hadde en spesiell plikt, (som økonomer og/eller borgere), å få de med dårlige varer/tjenester, til å skjerpe seg.

(Selv om det er noen år siden jeg gikk på handel og kontor.

Men jeg mener å husker at det var det vi lærte).

Så her må dere skjerpe dere, og rydde opp i deres rutiner/bestillingssystemer, (og ikke la dere bruke som verktøy for Al Quaida, eller hvem det kan være).

Skjerpings!

Erik Ribsskog


ons. 29. jul. 2020 kl. 12:29 skrev Stopp islamiseringen av Norge (SIAN) :
Hei,

Du ble innmeldt 20.6.20 kl 23.41 fra IP 162.158.222.34

Hvermansen er allerede betalende medlem i SIAN, så du behøver ikke bekymre deg for ham.

Mvh

Lars Thorsen



Den 29.07.2020 10:11, skrev Erik Ribsskog:
Hei,

dere må prøve å finne ut hva som har skjedd her.

(For jeg har ikke kontaktet dere).

Og så har jeg også rett til, (mener jeg), å få vite, hva dere akter å foreta dere, for å forhindre, at noe lignende skjer, med andre 'Hvermansen-folk', i fremtida.

Med hilsen

Erik Ribsskog


tor. 9. jul. 2020 kl. 12:00 skrev Stopp islamiseringen av Norge (SIAN) :
ok.

mvh

Lars thorsen
Den 08.07.2020 11:51, skrev Erik Ribsskog:
Hei,

dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).

(Jeg har ikke kontaktet disse).

Vennligst rydd opp!

Med hilsen

Erik Ribsskog

PS.

Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
jeg).


---------- Forwarded message ---------
Fra: Stopp islamiseringen av Norge (SIAN)
Date: søn. 21. jun. 2020 kl. 19:52
Subject: FAKTURA #3428 - Stopp islamiseringen av Norge (SIAN): Kontingent 2020
To: Erik Ribsskog
Cc: Stopp islamiseringen av Norge (SIAN)


Kjære SIAN medlem/sympatisør.
Støtt oss i kampen mot islamiseringen av Norge.
Dette gjør du ved å betale medlemskontingent.
Du er også velkommen til å delta på våre arrangementer.
Følg oss på facebook eller på www.sian.no for kunngjøringer av tid og sted for arrangementer. Vi orienterer også fortløpende via epost.
Giro for årets medlemskontingent er vedlagt.
Medlemmer som får giro tilsendt pr epost vil IKKE få tilsendt papirgiro.
Dersom du uoppfordret har betalt kontingent for inneværende år, se bort fra denne fakturaen.
Med vennlig hilsen
Styret
Stopp islamiseringen av Norge (SIAN)



Mvh
Stopp islamiseringen av Norge (SIAN)

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter