Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

lørdag 15. august 2020

Og enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog
Klage/Fwd: Månedens spesialtilbud ☀️ Spar opptil 350 kroner!
Erik Ribsskog 15. august 2020 kl. 14:51
Til: Josefin Reinhard
Kopi: juridisk , elh@forbrukertilsynet.no, cecilie@mediafy.com, inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no, josefin@mediafy.com, kundeservice@bonnier.no, "Post (Medietilsynet)" , bonnierpublications@bonnier.dk, fmovpost , newsletter@newsletter.moreshop.no, moreshopkundeservice@bonnier.no
Hei,

når jeg kontakter dere, som borger/forbruker, så skal jeg ha forbrukerrettigheter, i dette.

Så dere må tjene meg, og yte meg kundeservice, (vil jeg si).

Jeg ønsker at dere informerer meg, om hvem det er, som har bestilt dette, i mitt navn.

Og at dere forteller meg, hvilke bedre rutiner, som dere skaffe dere, for å hindre, at dette skjer igjen, med andre borger/folk.

(Jeg har gått på handel og kontor, i Norge.

Og sånn lærte vi der, å behandle sånne saker, med 'møkka-varer/firmaer'.

For å si det sånn).

Så jeg må nesten be deg om, å sende dette, til dere administrerende direktør, hvis du skal være, så vrang/vanskelig.

Skjerpings!

Erik Ribsskog

PS.

Dere i Bonnier har sendt meg mange titalls mailer nå.

Og jeg har aldri bestilt noe fra dere.

Bladkongen ignorerte mine mailer lenge.

Og derfor måtte jeg søke/forske, på nettet, om Bladkongen/Bonnier, og fant da blant annet din mail-adresse.

Dette er for dårlig.

Skjerpings!


tor. 30. jul. 2020 kl. 15:32 skrev Josefin Reinhard :
Hej Erik,



Du har rätt i att det är en form av identitetsbedrägeri men det är inte vi utan du som är målsägande här. Alltså kommer vi inte att ta detta vidare längre utan ser ärendet hos oss som avslutat.



Med vennlig hilsen,

Josefin Reinhard
Head of Customer Service

Tidningskungen



Mediafy Magazines AS • Postboks 317 Skøyen • NO‑0213 Oslo
josefin.reinhard@mediafy.com

bladkongen.no
tidningskungen.se
lehtikuningas.fi

Like us on Facebook!





From: Erik Ribsskog
Sent: Thursday, July 30, 2020 3:08 PM
To: juridisk
Cc: newsletter@newsletter.moreshop.no; elh@forbrukertilsynet.no; inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no; bonnierpublications@bonnier.dk; Post (Medietilsynet) ; Cecilie Moxheim ; fmovpost ; Josefin Reinhard ; Josefin Arvidsson ; kundeservice@bonnier.no; moreshopkundeservice@bonnier.no
Subject: Klage/Fwd: Månedens spesialtilbud ☀️ Spar opptil 350 kroner!



Hei,



dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).



(Jeg har ikke kontaktet disse).



Vennligst rydd opp!



Med hilsen



Erik Ribsskog



PS.



Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke

virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes

jeg).





---------- Forwarded message ---------
Fra: Abonnement Tara
Date: søn. 5. jul. 2020 kl. 06:38
Subject: Månedens spesialtilbud ☀️ Spar opptil 350 kroner!
To:



Ekstra stor rabatt på utvalgte sommer produkter ☀️



Se nyhetsbrevet i nettleseren din









MoreShop er fordelsbutikken for deg som abonnerer på Tara.

























Månedens spesialtilbud!



Ekstra stor rabatt på 4 utvalgte produkter






Spar opptil 350 kroner på månedens spesialtilbud!



I resten av juli kan du som abonnent få ekstra stor rabatt på:











Pink sports BH fra Diadora

















Rock Crawler - Radiostyrd bil

















Vanntett veske fra Outpack

















Strandsett - håndkle og veske










Tilbudet gjelder til og med 31. juli, så lenge lageret rekker.



Logg inn med abonnementsnummeret ditt:
5050580108







SE MÅNEDENS SPESIALTILBUD HER >>



























Pink sports BH fra Diadora



MEDLEMSPRIS 129 kr.



Ordinærpris 399 kr.

Spar 67 %







KJØP BH HER

























Radiostyrt bil



MEDLEMSPRIS 149 kr.



Ordinærpris 499 kr.

Spar 70 %







KJØP BIL HER





























Vanntett veske fra Outpack



MEDLEMSPRIS 80 kr.



Ordinærpris 199 kr.

Spar 60 %







KJØP VESKE HER

























Strandsett - håndkle og veske



MEDLEMSPRIS 99 kr.



Ordinærpris 399 kr.

Spar 75 %







KJØP SETT HER























GÅ TIL MÅNEDENS SPESIALTILBUD HER























Bonnier Publications International AS

CVR-nr. 977041066

moreshopkundeservice@bonnier.no



































5. jul 2020



Du er registrert med denne e-postadressen: eribsskog@gmail.com



Som abonnent hos Bonnier Publications International AS får du e-post fra fordelsbutikken MoreShop.

Klikk her hvis du ikke lenger ønsker tilbud fra Moreshop.no - Meld deg av her





Personopplysninger behandles i henhold til retningslinjene for personvern - Les mer



Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter