Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

tirsdag 11. august 2020

Tante Ellen flytta tilbake til Norge, rundt 2007, (etter 30-40 år i Sveits), og hu begynte raskt, med kunstutstillinger


http://www.e-pages.dk/op_no/1535/?gatoken=dXNlcl9pZD0zNzEyODY3OS1hNmU3LTQ3NWQtODY3MC00OGI5ZTgwYmRmOTImdXNlcl9pZF90eXBlPWN1c3RvbQ%3D%3D&token=YV91c2VyX2lkPTE4MTAwMjEmYV91c2VyX2tleT0zNzEyODY3OS1hNmU3LTQ3NWQtODY3MC00OGI5ZTgwYmRmOTImYV9zdWJfa2V5PQ%3D%3D

PS.

Tante Ellen, (min mors yngre søster), sitt pikenavn, var jo Ribsskog.

Og hu ble gift med Reto Savoldelli, i Sveits, på begynnelsen av 70-tallet, (var det vel muligens, selv om den sterkt utviklingshemmede sønnen Joakim, (min fetter), ble født, i juli 1969).

Så Ellen sitt navn, skulle vel da bli Ellen Ribsskog Savoldelli.

(Noe sånt).

Men i annonsen overfor, så stokker hu visst om på det, og setter Savoldelli foran Ribsskog, (med bindestrek).

(For å si det sånn).

Så sånn er visst det.

Bare noe jeg tenkte på.

Mvh.

Erik Ribsskog

PS 2.

Tante Ellen inngikk visst, et slags 'hippie-ekteskap', med Diderik Beichmann, (som døde for et par år siden), på bestemor Ingeborg sin 90 års-dag, (sommeren 2007).

(Skrev bestemor Ingeborg til meg, i et brev.

Var det vel).

Og disse, (Ellen og Diderik), bodde visst så, hos onkel Martin og de, på Løvås gård, (i Kvelde).

(Hvor jeg selv bodde, våren/sommeren 2005.

Noe jeg har skrevet om i Min Bok 8).

Og Ellen har muligens sagt fra seg, sitt norske statsborgerskap, nede i Sveits.

For hu hadde visst fæle problemer, med å få ting i orden, med norske myndigheter, (mens hu bodde, på Løvås).

(Skrev bestemor Ingeborg til meg, i et brev.

Var det vel).

Så sånn var det.

Bare noe jeg tenkte på.

Men men.

PS 3.

Hvordan Ellen møtte Reto.

Det veit jeg ikke.

Men Ellen er født, i mars 1951.

Så hu var atten år, da Joakim ble født, sommeren 1969.

(For å si det sånn).

Og da var hu søtten år, høsten 1968, da Joakim ble unnfanget.

Så hu var nok ikke på interrail, (da Joakim ble unnfanget).

(For interrail er vel som regel om sommeren.

For å si det sånn).

Men Ellen ville kanskje på interrail, sommeren 1968.

Da hu var søtten år gammel.

Og så møtte hu kanskje Reto, i Dusseldorf, (for å ta en by).

Og så ble kanskje Reto med Ellen hjem, til Norge, (min mors foreldre bodde vel da enten i Holmsbu eller på Klokkarstua, (og min morfar jobba på den tida som kontorsjef i Hurum kommune)).

Og så fikk de en sønn, (som var mongolid, som min mor sa), den neste sommeren.

(For å si det sånn).

Så sånn var muligens det.

Bare noe jeg tenkte på.

Men men.

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter