Deres brev/faktura av 17. august/Fwd: Klage/Fwd: Andre spørsmål (ticket id 602794) (ticket id 854509)
Erik Ribsskog
Til: customerservice@cdon.com
Kopi: juridisk
Hei,
jeg synes det blir helt feil, at dere driver, med ansvarsfraskrivelse, og sender meg rundt, som en slags kasteball.
Så dette vil jeg gjerne, at dere sender oppover, i systemet deres, (til en leder/overordnet).
Jeg ønsker også, å bli informert om, hvem som har bestilt denne dritten, i mitt navn.
Og jeg ønsker å bli informert om, angående hvilke bedre rutiner, som dere skal skaffe dere, for å hindre, at noe lignende skjer, med andre borgere/folk.
Skjerpings!
Erik Ribsskog
PS.
Jeg får også nyhetsbrev, fra dere, om ting som jeg ikke har den minste interesse for.
Så jeg skjønner at dere ikke har ryddet opp, hos dere.
Det er som nevnt noen jævler/troll, som bestiller masse dritt, på nettet, i mitt navn, fra firmaer med dårlige rutiner.
Skjerpings!
PS 2.
Jeg bruker heller ikke mellomnavnet Løvenbalk, som dere insisterer på å fortsatt kalle meg.
(På grunn av krøll med Skatt Sør).
Skjerpings!
tir. 1. sep. 2020 kl. 08:02 skrev Cathrine CDON
##- Skriv svaret ditt over denne streken -##
Din henvendelse (854509) har blitt oppdatert.
Cathrine CDON (CDON)
1. sep. 2020, 08:02 CEST
Hei
Takk for din mail
Hva jeg kan se så er ordren bestilt på ditt navn, din adresse og din mail . Qliro er de som godkjenner fakturaordre, du må kontakte dem om deres rutiner for dette. Har du ikke bestilt dette anbefaler vi at du politianmelder saken, vi kan gi ytterligere informasjon om ordren til dem i forbindelse med deres utredning.
www.qliro.no
Tlf: 800 25 055 (hverdager kl. 08-18)
E-post: kundeservice@qliro.com
Har du flere spørsmål er du velkommen å kontakte oss igjen.
Med vennlig hilsen
Cathrine
Velkommen til sommerens heteste kampanje!
Erik Løvenbalk Ribsskog
30. aug. 2020, 23:46 CEST
Dette er en oppfølging til den forrige forespørselen din, #602794 "Andre spørsmål"
Hei,
jeg viser til Deres brev/faktura fra 17. august.
(Se vedlegg).
Dette er ikke noe jeg har bestilt.
Det er noen troll/jævler, som bestiller masse dritt, på nettet, i mitt navn, fra firmaer med dårlige rutiner.
(Jeg sender all dritten i retur.
Så dette er noe dere skal ha fått tilbake).
Jeg ønsker at dere informerer meg, om hvem det er, som har bestilt denne dritten, i mitt navn.
Og jeg ønsker også, at dere informerer meg, om hvilke bedre rutiner, som dere skal skaffe dere, for å hindre, at noe lignende skjer, med andre borgere/folk.
Skjerpings!
Erik Ribsskog
---------- Forwarded message ---------
Fra: Erik Ribsskog
Date: fre. 24. apr. 2020 kl. 05:50
Subject: Klage/Fwd: Andre spørsmål (ticket id 602794)
To: juridisk
Cc:
Hei,
dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).
(Jeg har ikke kontaktet disse).
Vennligst rydd opp!
Med hilsen
Erik Ribsskog
PS.
Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
jeg).
---------- Forwarded message ---------
Fra: CDON
Date: lør. 11. apr. 2020 kl. 22:24
Subject: Andre spørsmål (ticket id 602794)
To: Erik Løvenbalk Ribsskog
Vedlegg
IMG_20200830_0001 paint.jpg
CDON AB Corporate Domicile (styrelsens säte): Malmö | Corp. Reg. No. 556406-1702
Visiting address: Södergatan 22, 211 34 Malmö, Sweden | Postal address: Box 385, 201 23 Malmö, Sweden
www.cdon.comCDON Logo
Når CDON kommuniserer med deg via e-post behandler CDON de opplysninger som du har gitt til CDON i forbindelse med din melding, f.eks. navn og e-postadresse. Tenk på å ikke oppgi flere personopplysninger enn nødvendig og at du ikke opplyser noen sensitive personopplysninger i dine e-postmeldinger. CDON behandler dine personopplysninger i henhold til de gjeldende personoplysningsforskrifter og CDON’s integritetspolicy som du kan lese her.
[EROEV6-KYPV]