Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

torsdag 3. september 2020

Og enda enda enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog
happybytes abonnement
Erik Ribsskog 3. september 2020 kl. 07:41
Til: Lars Jensen
Kopi: juridisk , firmapost@nkom.no, elh@forbrukertilsynet.no, inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no, fmovpost
Hei,

det er noen jævler/troll, som bestiller masse dritt, i mitt navn, på nettet, fra firmaer med dårlige rutiner.

Jeg ønsker at dere informerer meg, om hvem som har bestilt denne dritten, i mitt navn.

Og jeg ønsker også at dere informerer meg, om hvilke bedre rutiner, som dere skal få dere, for å hindre at dette skjer igjen, (med meg eller andre borgere).

Skjerpings!

Erik Ribsskog

PS.

Jeg liker heller ikke, at dere bruker fornavnet mitt sånn, i hilsenen.

Jeg har bodd mange år, i England, og der skrev de 'Mr. Ribsskog'.

Det blir klamt, når dere skal være så dus/personlige/kameratslige, synes jeg.

Skjerpings!


ons. 2. sep. 2020 kl. 12:10 skrev Lars Jensen :
Hei Erik



Vi har fått simkortet ditt i retur med beskjed om at du ikke har bestilt noe abonnement, stemmer dette ?







Med vennlig hilsen,

Lars Jensen





Leder Kundeoperasjoner / Head of Customer Operations





Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter