Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

fredag 9. oktober 2020

Nå har jeg laget ny logo, til johncons-web

ny logo johncons web

https://www.johncons.net

PS.

Jeg gjorde prikken over 'j'-en litt større:

prikken over j-en større 2

(Samme link som overfor).

PS 2.

Det arbeidet med logoen, gjorde jeg i Paint.

Og for hver gang man lagrer der, så blir bildet dårligere og dårligere.

(Pixelene flyter liksom utover, (det blir mørke prikker/felter), muligens fordi at jeg lagrer filen i jpg-format.

Noe man kan se, rundt hammeren og sigden, på bildet overfor).

Så jeg burde egentlig ha gjort alt arbeidet, med kun en 'save', liksom.

Så hadde nok det nye logo-bildet blitt bedre.

Så det er mulig at jeg finner en tidlig versjon, av det 'Sovjetstat-flagget', etterhvert.

Og at jeg så lager den logoen på nytt, med kun en 'save', (i Paint), liksom.

(For å si det sånn).

Jeg har en nokså lang liste her, med ting som burde gjøres, på nettstedet.

Men jeg tar en ting av gangen, (innimellom forsvaret mot troll-post/epost-angrepet og skildringene etc).

Så det kan hende at det tar litt tid, å få gjort alt.

Jeg skal også prøve å få lastet opp en ny johncons-blogg-sikkerhetskopi, som jeg skal legge ut, på johncons-web.

(En mer oppdatert sikkerhetskopi.

For den som er der nå, er fra 2012.

For å si det sånn).

Og da tenkte jeg, at jeg leier jo et shell, til å ha johncons.net på, (nemlig mirror-nettstedet).

Så da kan jeg kanskje legge opp, en sikkerhetskopi, (av johncons-blogg), på det shellet.

For jeg har slitt litt, når jeg tidligere, (i 2016), har brukt Jumpshare, som shell, for en back-up, (av johncons-blogg).

For den Jumpshare-kontoen ble kapret, (kunne det virke som).

Men nå har jeg ikke hatt så noe særlig med filer, på den tjenesten, (Jumpshare).

Det var bare en tjeneste, som jeg tilfeldigvis leste om, på nettet.

Så det var første og siste gang, at jeg brukte Jumpshare.

(For å si det sånn).

Så sånn var det.

Bare noe jeg tenkte på.

Mvh.

Erik Ribsskog

PS 3.

Det er også sånn, at Dagbladet, (eller om det var VG).

De hypet masse 'ubrukelige' internet-tjenester, som Yudu, (og Scribd).

(For noe sånt som ti år siden).

Og min (første) Yudu-konto, (hvor man kan laste opp og dele dokumenter), har også blitt kapret.

Og de som har kapret den kontoen, bruker navnet, på en albansk mafiaboss, som brukernavn.

(Hvis ikke det er sånn, at disse har lastet ned mine filer og så lastet de opp igjen, på sin egen konto.

Hm).

Så sånn er det.

Bare noe jeg tenkte på.

Men men.

PS 4.

Det var visst på Scribd, at en som utgir seg for å være en kjent albansk mafiaboss, (Daut Kadriovski), har lastet opp mine dokumenter, (og/eller kapret min konto):

scribd var det visst

https://www.scribd.com/doc/39344842/Klage-på-Vestfold

PS 5.

Her er mer om dette:

daut kadriovski wiki

https://en.wikipedia.org/wiki/Organised_crime_in_Australia

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter