Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

lørdag 10. oktober 2020

Og enda enda enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>

Klage/Re: Klage vedrørende bestilling av katalog fra Moderne Kjøling AS [#9194]

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 10. oktober 2020 kl. 23:43

Til: Kundeservice - Moderne Kjøling <kundeservice@renkulde.no>

Kopi: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>, elh@forbrukertilsynet.no, inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no, fmovpost <fmovpost@fylkesmannen.no>

Hei,


jeg ønsker at dere opplyser meg, om navnet, på det trollet, som har bestilt dette, i mitt navn.


Og jeg ønsker også å få vite, hvilke bedre rutiner, som dere skal skaffe dere, for å hindre, at noe lignende skjer igjen, med meg eller andre borger/folk/kunder.


Skjerpings!


Erik Ribsskog



fre. 18. sep. 2020 kl. 08:42 skrev Hermann Hagen (Kundeservice - Moderne Kjøling) <kundeservice@renkulde.no>:

##- Skriv svaret ditt over denne streken -##

Saken din (nr. #9194) er oppdatert. Hvis du vil legge til flere kommentarer, kan du svare på denne e‑posten.


Hermann Hagen (Moderne Kjøling AS)


18. sep. 2020, 08:42 CEST


Hei,

viser til din e-post der du påpeker at det er sendt en bestilling til oss i ditt navn. 


Vi fanget opp at det var oppgitt uriktige opplysninger, og har derfor slettet bestillingen. Det blir heller ikke sendt noen katalog. 


E-posten du har fått kan du slette. 

Vennlig hilsen

Hermann Hagen


Moderne Kjøling AS

22087814

http://www.renkulde.no


Moderne Kjøling - Nettbutikken


18. sep. 2020, 08:31 CEST


Hei,


dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).


(Jeg har ikke kontaktet disse).


Vennligst rydd opp!


Med hilsen


Erik Ribsskog


PS.


Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke

virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes

jeg).




---------- Forwarded message ---------

Fra: <nettbutikk@renkulde.no>

Date: tor. 20. aug. 2020 kl. 21:05

Subject: Bekreftelse på bestilling av katalog fra Moderne Kjøling AS

To: <eribsskog@gmail.com>



Hei Erik Løvenbalk Ribsskog,

din katalogbestilling har blitt mottatt og vil bli sendt ut så fort som mulig.


Firmanavn:

(fjernet)

Adresse:

(Sensurert av johncons-blogg)

 


Postnr.:

1356

Poststed:

BEKKESTUA

Din e-postadresse:

eribsskog@gmail.com

Din kommentar:

Ingen.

Hvis det skulle være en feil med opplysningene over, så er det fint om du tar kontakt med oss snarest på tlf. 22 08 78 00 eller e-post kundeservice@renkulde.no.

Med vennlig hilsen


Moderne Kjøling AS

Brobekkveien 90

0582 OSLO


Denne e-posten er en tjeneste fra Moderne Kjøling AS.

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter