Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

onsdag 25. november 2020

Mer fra Bekkestua

På mandag 12. oktober, så gikk jeg, til Mega Bekkestua, for å handle mat.

Så sånn var det.

Bare noe jeg tenkte på.

Mvh.

Erik Ribsskog

PS.

Da jeg jobba som Rimi-butikksjef, (noe jeg jobba som fra 1998 til 2002), så lærte jeg, at matvarer, aldri skal ligge, rett på gulvet, (som disse gresskarene), noe Mega visst ikke har lært:

IMG_20201012_205943

PS 2.

Da jeg jobba, på OBS Triaden, (hvor jeg jobba, fra 1990 til 1992).

Så ble det sagt, på spiserommet, (muligens av min kasserer-kollega Frank), at OBS Triaden, (eller Matland som butikken het før den ble OBS), hadde solgt klementiner, rett fra gulvet, (et kjempestort lass, av noe slag).

(Noe sånt).

Så dette hadde jeg kanskje i bakhue, som Rimi-butikksjef.

Og derfor så tenkte jeg nok, at det hadde tatt seg ut, å ha en potetsekk stående, rett foran potetbingen, (på Rimi Nylænde).

For å få frukt-avdelinga til å se litt bugnende/velfylt ut.

Men da begynte Rimi-distriktssjef Anne Kathrine Skodvin å klage, husker jeg.

(Siden at den potetsekken stod rett på gulvet, (som var nyvaska).

For å si det sånn).

Så sånn var det.

Bare noe jeg tenkte på.

Men men.

PS 3.

Mega hadde noe slags rot/skrot stående, i utgangspartiet/vindfanget, til butikken:

IMG_20201012_210613

PS 4.

Ledig jobb for 'lager-slask' på Meny:

IMG_20201012_211133 paint

PS 5.

Her er mer om dette:

IMG_20201012_211335

PS 6.

Å ha en skjøteledning liggende sånn på gulvet, må være ny rekord i åndssvakhet, (handlevogn-hjulene, er ikke laget, for å kjøre over sånne ting, vil jeg si):

IMG_20201012_211408 rotert

PS 7.

Her var det tomt:

IMG_20201012_211604 rotert

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter