Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

lørdag 14. november 2020

Og enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>

Klage/Fwd: Hei Erika😊Her er nyheter vi tror du vil like!

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 14. november 2020 kl. 00:07

Til: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>

Kopi: nyheter@min.ark.no, elh@forbrukertilsynet.no, fmovpost <fmovpost@fylkesmannen.no>, inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no, kundeservice@arkbokhandel.no, post <post@finkn.no>

Hei,


dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).


(Jeg har ikke kontaktet disse).


Vennligst rydd opp!


Med hilsen


Erik Ribsskog


PS.


Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke

virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes

jeg).



---------- Forwarded message ---------

Fra: Ark Bokhandel <nyheter@min.ark.no>

Date: man. 12. okt. 2020 kl. 18:18

Subject: Hei Erika😊Her er nyheter vi tror du vil like!

To: <e.ribsskog@gmail.com>




Vis i nettleser

Ark.no

Pocket   Bøker   E-bøker   Barnebøker   Spill   Puslespill   Leker   Tegne og male   Kontor



 

⭐ENDELIG I BUTIKK⭐

ImageDetSisteBrevetFraDeg

NY BOK FRA JOJO MOYES!

En av Jojo Moyes største internasjonale bestselgere!

Da journalisten Ellie ser gjennom gamle arkiver på jakt etter en sak, oppdager hun et intenst kjærlighetsbrev fra 1960. Ellie blir fanget opp i intrigene i brevet til tross for - eller kanskje på grunn av - sine egne romantiske forviklinger. I 1960 våkner Jennifer på sykehus etter en bilulykke og husker verken ektemannen eller den personen hun pleide å være. Da Jennifer kommer hjem fra sykehuset, finner hun snart flere brev og begynner etter hvert å huske mannen hun var villig til å risikere alt for ...


KJØP NÅ!


 

NYHET!👩‍🍳😍👨‍🍳

ImageHellstrøm

MAT MED KJÆRLIGHET!

Hellstrøm om kjærlighet til mat og kjærlighet til de rundt deg!

Eyvind Hellstrøm opplever stor suksess med sine Instagram-videoer på «hellstroms_verden» og svarer på spørsmål om hvordan han gjør det ene og det andre. Men først og fremst gir disse videoene folk inspirasjon til å gjøre som ham. I Hellstrøms hemmeligheter får vi alle de fantastiske oppskriftene han har for et godt liv, og alle de finessene og hemmelighetene som Hellstrøm har på lur blir oss til del. Det handler om kjærlighet til mat og kjærlighet til de rundt deg. Det er det enkle og det nære i fokus, og det er rene og gode råvarer, og ikke minst et utall tips som Hellstrøm har i ermet for å oppnå det beste resultatet. Å invitere til bords, enten det er til hverdag eller fest, er å ta ansvar for sine gjesters velbefinnende. Kunsten å kunne koke sammen god mat er å gi kjærlighet til sine nærmeste


KJØP HER!


 

ÅRETS JULEGAVE?

ImageGuttenMuldvarpenRevenOgHesten

🧸MØT DEN NYE OLE BRUMM🧸

En bestselger som har berørt en hel verden.

En hjertevarmende fortelling om vennskap og håp. En bok som passer for alle - om de viktige verdiene her i livet. Om hvor modig man må være for å be om hjelp. Om verdien av å være snill - mot andre, men også mot seg selv. Og når er man egentlig lykkelig? Og finnes det noe problem som ikke blir bedre av litt kake? Møt fire uvanlige venner: gutten, muldvarpen, reven og hesten - og utforsk verden sammen med dem. En vakker historie - oppløftende og inspirerende. Verdens fineste gavebok til en du er glad i - deg selv inkludert. Forfatter er kunstneren Charlie Mackesy, og han har illustrert boka med flotte akvareller.


KJØP HER!


 

🔥NY STERK ROMAN!🔥

ImageHeroinChic

ENDELIG I BUTIKK!

Heroin Chic av Maria Kjos Fonn.

Elise kommer fra et musikalsk hjem på Uranienborg. Alt er tilsynelatende trygt, likevel vil hun bort hjemmefra. Hun vil være vektløs, ikke sette spor. Hun prøver alt. Askese, overskridelser, for lite for mye. Så sitter det. Rusen som gir henne alt hun har ønsket seg - nemlig ingenting. Å fade ut, bli nummen. Heroin chic er en roman om et sosialt fall uten noen klar årsak. Om en lidelse som ikke er skitnet til av ytre omstendigheter. Den er nok i seg selv. Grunnstoffet.


KJØP HER!


 

BASERT PÅ DINE KJØP:


 

FLERE NYHETER HER:

ImageNyheter

SE MER!

Facebook 

Instagram

Ark.no

Finn butikk ARK leseapp Klikk&hent

Trenger du hjelp? www.ark.no/kundeservice

kundeservice@arkbokhandel.no (+47) 22 99 07 55

Ønsker du ikke lenger motta e-post fra ARK Bokhandel? Klikk her


Denne e-posten ble sendt fra: ARK Bokhandel AS

      Sehesteds gate 4, 0164 Oslo, NO

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter