Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

tirsdag 15. desember 2020

Mer fra Bekkestua

På lørdag 24. oktober, så gikk jeg til Meny Bekkestua, for å handle mat.

Så sånn var det.

Bare noe jeg tenkte på.

Mvh.

Erik Ribsskog

PS.

På veien så sendte jeg tilbake 'troll-post' til møkka-firmaene:

IMG_20201024_194341

PS 2.

Her er mer om dette:

IMG_20201024_194357

PS 3.

Enda mer om dette:

IMG_20201024_194416

PS 4.

Og enda mer om dette:

IMG_20201024_194428

PS 5.

Og enda enda mer om dette:

IMG_20201024_194443

PS 6.

Og enda enda enda mer om dette:

IMG_20201024_194459

PS 7.

Meny burde vel hatt en ansatt, som tok imot tomflaskene på 'gamle-måten', (når flaskeautomaten var i ustand), sånn at folk slapp å ta med seg tomflaskene hjem igjen:

IMG_20201024_194801

PS 8.

Det var også mye rot rundt flaskeautomaten:

IMG_20201024_194757

PS 9.

Her var det rot:

IMG_20201024_195152

PS 10.

På det skiltet, på flaskeautomaten, til Meny.

Så burde det vel stått: 'Henvend betjeningen for å pante tomflasker'.

(Noe sånt).

Det pleide ihvertfall vi i Rimi, å skrive, (mener jeg å huske), hvis det var noe problem med flaskeautomaten.

(Noe det ofte pleide å være på Rimi Nylænde, (hvor jeg jobba som assistent/assisterende butikksjef fra 1994 til 1996, og som butikksjef fra 1998 til 2000).

Siden at flaskene gikk ned, (gjennom et rør), til en flaskeautomat, som stod, i kjelleren.

Og da var det mye rart, som kunne gå galt.

For å si det sånn).

Og i ettermiddags-rushet, (og vel også om formiddagen og om kvelden), så hadde vi da gjerne, en lagerhjelp, (eller en annen butikkmedarbeider), som stod ved flaskeautomaten, og tok imot tomflasker, den dagen/vakta.

(For å si det sånn).

Hvis jeg, (som jobba ti år som Rimi-leder inkludert fire år som butikksjef), hadde behandla kundene, på den måten.

(Og latt de ta med tomflaskene hjem igjen).

Så hadde jeg nok fått sparken.

(Hvis jeg skulle tippe).

Så sånn er nok det.

Bare noe jeg tenkte på.

Men men.

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter