Så sånn var det.
Bare noe jeg tenkte på.
Mvh.
Erik Ribsskog
PS.
På veien så sendte jeg tilbake 'troll-post' til møkka-firmaene:
PS 2.
Her er mer om dette:
PS 3.
Enda mer om dette:
PS 4.
Og enda mer om dette:
PS 5.
Og enda enda mer om dette:
PS 6.
Og enda enda enda mer om dette:
PS 7.
Meny burde vel hatt en ansatt, som tok imot tomflaskene på 'gamle-måten', (når flaskeautomaten var i ustand), sånn at folk slapp å ta med seg tomflaskene hjem igjen:
PS 8.
Det var også mye rot rundt flaskeautomaten:
PS 9.
Her er mer om dette:
PS 3.
Enda mer om dette:
PS 4.
Og enda mer om dette:
PS 5.
Og enda enda mer om dette:
PS 6.
Og enda enda enda mer om dette:
PS 7.
Meny burde vel hatt en ansatt, som tok imot tomflaskene på 'gamle-måten', (når flaskeautomaten var i ustand), sånn at folk slapp å ta med seg tomflaskene hjem igjen:
PS 8.
Det var også mye rot rundt flaskeautomaten:
PS 9.
Her var det rot:
PS 10.
På det skiltet, på flaskeautomaten, til Meny.
Så burde det vel stått: 'Henvend betjeningen for å pante tomflasker'.
(Noe sånt).
Det pleide ihvertfall vi i Rimi, å skrive, (mener jeg å huske), hvis det var noe problem med flaskeautomaten.
(Noe det ofte pleide å være på Rimi Nylænde, (hvor jeg jobba som assistent/assisterende butikksjef fra 1994 til 1996, og som butikksjef fra 1998 til 2000).
Siden at flaskene gikk ned, (gjennom et rør), til en flaskeautomat, som stod, i kjelleren.
Og da var det mye rart, som kunne gå galt.
For å si det sånn).
Og i ettermiddags-rushet, (og vel også om formiddagen og om kvelden), så hadde vi da gjerne, en lagerhjelp, (eller en annen butikkmedarbeider), som stod ved flaskeautomaten, og tok imot tomflasker, den dagen/vakta.
(For å si det sånn).
Hvis jeg, (som jobba ti år som Rimi-leder inkludert fire år som butikksjef), hadde behandla kundene, på den måten.
(Og latt de ta med tomflaskene hjem igjen).
Så hadde jeg nok fått sparken.
(Hvis jeg skulle tippe).
Så sånn er nok det.
Bare noe jeg tenkte på.
Men men.