Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

onsdag 2. desember 2020

Nå har jeg midtstilt Facebook-knappen på mobil-nettstedet

Screenshot_2020-12-02-07-23-16 paint

https://johncons.angelfire.com/mobil.html

PS.

Når det gjelder den nest nederste reklamen, til Angelfire.

Så blir ikke den midtstilt, på Chrome (for mobil).

Men på Opera (for PC) så blir den midtstilt.

Og på Opera Mini (for mobil), så blir Angelfire-reklamene enda verre, enn på bildet overfor.

(Må jeg si).

Men akkurat hva grunnen til dette er, det veit jeg ikke for øyeblikket.

Og det er mulig, at det er sånn, at det ikke spiller noen rolle, hvordan min webdesign-kode er.

Men at det er noe problem med nettleserene, (når det gjelder Angelfire-reklamene).

Reklamene er uansett Angelfire sine, og hvordan deres kode er, det har jeg ikke noe oversikt over.

(Selv om man kan se den på: 'Page source', (i Opera).

Hvor Angelfire sin reklame-kode dukker opp, innimellom min kode, på en slags kaotisk/uoversiktlig måte.

Må man vel si).

Og det er ikke sånn, at jeg kan endre, på Angelfire sin kode.

(For å si det sånn).

Dette var en av grunnene til, at jeg begynte, med mirror-nettstedet, (tidligere i år).

Nemlig at det var vanskelig, å få Angelfire-reklamene, til å se bra ut, på johncons-web.

Så det problemet er uansett borte, på johncons.net, (som er en mirror-versjon av Angelfire-nettstedet).

(For å si det sånn).

Så sånn er det.

Bare noe jeg tenkte på.

Mvh.

Erik Ribsskog

PS 2.

Her er mer om dette:

Screenshot_2020-12-02-07-58-54 paint

https://www.johncons.net

PS 3.

Fremover når det gjelder webdesign.

Så har jeg en lapp her, om ting som burde fikses, på det nettstedet.

Men jeg lurer på om jeg skal prøve, å få satt på, en sånn 'EU-footer', (om cookies), på det nettstedet.

Hvis jeg får til det.

For det er liksom litt i tiden.

(Må man vel si).

Så sånn er nok det.

Bare noe jeg tenkte på.

Men men.

PS 4.

Denne er kanskje grei, (selv om jeg har sett, at det finnes mer avanserte 'EU-footere', hvor det listes opp, hvilke forskjellige cookie-slag, som finnes, på nettstedet):

eu footer hm 3

https://elfsight.com/cookie-consent-widget/create/

PS 5.

Dette er visst markedslederen:

denne er visst markedsleder

https://www.osano.com/cookieconsent

PS 6.

Her var det ikke mye å finne:

jeg burde kanskje lest mer her

https://www.cw.no/s?q="cookie%20law"

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter