Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

fredag 1. januar 2021

Enkelte firma, (det er ofte snakk om svenske firma, av en eller annen grunn), ønsker at kundene skal ringe dem, (istedet for å sende mailer), men det er kundens privilegium, å velge korrespondanse-metode, (vil jeg si), og disse mobil-samtalene, er ofte oppskrytte, må jeg si, (for selv om man tar opp samtalen, (med en eller annen finurlig app), så kan man vel nesten ikke bruke lydfiler som vedlegg, for kontorfolk har ofte ikke høyttalere tilkoblet sin jobb-PC, sånn som jeg husker det, fra Arvato/Microsoft)

 

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>

Re: Thank you for reporting your complaint to BT Customer Services. (KMM28699587I24871L0KM) complaint: 070314-003160

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>15. mars 2007 kl. 23:06
Til: BT Broadband <btbroadband@bt.com>
Hi,
 
I got a call from BT today about the problem with the email-address.
 
They called me on my mobile, but it was a bad line, and the conection
was broken.
 
So I was wondering if they managed to sort the problem with the email address.
 
Thanks in advance and regards

Erik Ribsskog

 
On 3/14/07, BT Broadband <btbroadband@bt.com> wrote:
Thank you very much for contacting us. We are very sorry that you have had cause to complain. We take any complaint very seriously and will do all we can to resolve the matter for you. We will now look into the details of your complaint and aim to respond with a resolution within 2 working days.

If you need to contact us again on this matter, please respond to this email, quoting the following reference number which we have assigned to your complaint: 070314-003160.

BT Customer Services

British Telecommunications plc Registered office: 81 Newgate Street London EC1A 7AJ Registered in England no. 1800000. This electronic message contains information from British telecommunications plc which may be privileged or confidential. The information is intended to be for the use of the individual(s) or entity named above. If you are not the intended recipient be aware that any disclosure copying, distribution or use of the contents of this information is prohibited. If you have received this electronic message in error, please notify us by telephone or email immediately.

Activity and use of the British Telecommunications plc email system is monitored to secure its effective operation and for other lawful business purposes. Communications using this system will also be monitored and may be recorded to secure effective operation and for other lawful business purposes.

For BT's privacy and security policy for web and email usage, for pricing information, and for our terms and conditions, please visit www.bt.com.

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter