Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

torsdag 14. januar 2021

Og enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>

Klage/Fwd: We honor their memories with action

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 14. januar 2021 kl. 14:58

Til: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>

Kopi: elh@forbrukertilsynet.no, abuse@telia.com, fmovpost <fmovpost@fylkesmannen.no>, inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no, post <post@finkn.no>, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>

Hei,


dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).


(Jeg har ikke kontaktet disse).


Vennligst rydd opp!


Med hilsen


Erik Ribsskog


PS.


Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke

virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes

jeg).



---------- Forwarded message ---------

Fra: Rodrigo Heng-Lehtinen, Deputy Executive Director for Policy & Action <ncte@transequality.org>

Date: fre. 20. nov. 2020 kl. 17:00

Subject: We honor their memories with action

To: Miss Ribsskog <eribsskog@gmail.com>




Transgender Day of Remembrance.png


Dear Miss,

Today, transgender people and our allies stop and pause to honor the lives of those in our community lost to hate-based violence. Established over 20 years ago, this solemn day - the Transgender Day of Remembrance - began as a response to the murder of Rita Hester in Boston, Massachusetts in 1998.

This year, we have experienced an unprecedented epidemic of violence against transgender people, especially Black and Latina women. In 2020, at least 37 transgender or gender non-conforming people have been killed in the United States. Each of these people were partners, children, parents, friends, loved ones, leaders, and engaged members of their communities. They were taken far too soon, and each represents a call to action to stem the violence against trans people. This means educating the public, advocating for change in government, and lifting the voices of those still here to demand equality.


That’s why today is so important. Each of these beautiful people deserve to be remembered. We will carry their memories in our hearts forever, just like all those we’ve mourned before. Their loss will serve as a reminder to us each day that we need radical change to end violence against trans people once and for all. Radical change like increased access to safe, affordable housing, policies that protect trans people from discrimination and increase economic opportunity, the decriminalization of sex work, ending cash bail, and more.


Please join us today as we hold vigil for the trans lives lost to violence and recommit to fighting against discrimination and hate in all forms.

  

Sincerely,


Rigo Photo.jpg



Rodrigo Heng-Lehtinen

Deputy Executive Director for Policy and Action

National Center for Transgender Equality


Get the latest:


National Center for Transgender Equality

1133 19th St. NW, Suite 302, Washington, DC 20036


Unsubscribe


powered by Blackbaud

nonprofit software

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter