Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

tirsdag 2. februar 2021

Nå har jeg fjernet Facebook og Twitter-knappene på mobil-nettstedet, (for å liksom få det EU-godkjent)

Screenshot_2021-02-02-10-00-44 paint

https://johncons.angelfire.com/mobil.html

PS.

Jeg må også lage en ny nettside, som heter: 'Sosiale media', (som på PC-nettstedet).

For å erstatte: 'Følg'-siden.

(For å si det sånn).

Så sånn er det.

Bare noe jeg tenkte på.

Mvh.

Erik Ribsskog

PS 2.

Jeg må også oppdatere footeren.

(Når det gjelder årstallet).

Og på PC-nettstedet så har jeg nå to footere.

(En copyright-footer og en cookie-footer).

Men det er kanskje mer strukturert, (og brukervennlig), med kun en footer.

Så det er mulig at jeg ikke går over til to footere, på mobil-nettstedet.

Men at jeg heller bare oppdaterer den footer-en som står der fra før.

(For å si det sånn).

Så sånn er muligens det.

Bare noe jeg tenkte på.

Men men.

PS 3.

Når det gjelder copyright-footeren.

Så er jo det noe jeg begynte med, da jeg bodde på vandrerhjemmet i Trondheim, i 2018.

(For jeg prøvde å ha menyen og logoen på samme side, av skjermen.

For at nettstedet skulle se greit ut på mobil.

Dette var før jeg begynte jeg begynte med egne mobil-nettsider).

Men da jeg begynte på arbeidet med å gjøre johncons-web om til et CSS-nettsted, (for å få det mer fleksibelt).

(Dette var mens jeg bodde på Høvik.

Hvor jeg bodde fra 2015 til 2017).

Så fant jeg bare en ny meny, (som jeg fortsatt bruker på PC-nettstedet), på nettet, i farta.

(For å erstatte den gamle menyen, (som var litt ufleksibel, for jeg hadde lagd den delvis i Paint, og glemt litt hvordan jeg gjorde det meste knotete pixel-arbeidet).

Dette var en meny som jeg lagde, mens jeg bodde i Leather Lane, (hvor jeg bodde fra 2006 til 2011), i Liverpool).

Og den nye menyen var 'public domain', (sånn som jeg husker det).

Og public domain kan man ikke ta copyright på.

(Har jeg tenkt på nå i det siste).

Men jeg har søkt litt om dette på nettet.

Og når det gjelder bilder, så kan man visst ta copyright, på en samling bilder, selv om et av bildene er public domain.

(Noe sånt).

Så jeg regner med at det er greit, å ta copyright, på nettstedet, (selv om menyen er basert på noe som er public domain).

(For å si det sånn).

Og hvis jeg forstod det riktig.

Så kan man også bruke copyright-symbolet, (på nettstedet).

Selv om man ikke formelt har fått nettstedet sitt copyright-registrert.

(For å si det sånn).

Så sånn er visst det.

Bare noe jeg tenkte på.

Men men.

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter