Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

lørdag 13. februar 2021

Og enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
[PACS-10659703]
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 13. februar 2021 kl. 14:43
Til: Play-Asia Customer Service <enquiry@play-asia.com>
Kopi: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>, elh@forbrukertilsynet.no, inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no, fmovpost <fmovpost@fylkesmannen.no>, post <post@finkn.no>, Maria Kathleen Mateo <kathleen.mateo@play-asia.com>, abuse@telia.com, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, cs@play-asia.com, HRW UK <hrwuk@hrw.org>
Hi,

like I've told your collegues earlier.

I now want you to send this to your owner/director Jan Krautenhausen, (or what his name is again).

Since you just send me around between tens of case-workers and complaint-managers.

(I want to know the name of the troll who has ordered this in my name.

And I want to know which better routines, that your're going to start with, so that this doesn't happen again).

Erik Ribsskog


ons. 9. des. 2020 kl. 19:21 skrev Play-Asia Customer Service <enquiry@play-asia.com>:
Dear Erik,

I'm sorry about this.

Not to worry, as I've already raised this matter to Ms. Maria Kathleen
Mateo. Rest assured that she will get back to you as soon as she read this
email. In the meantime, kindly give us a little more time to have this
issue fixed.

Should you have any questions, please feel free to contact us anytime.

We thank you for your kind understanding and for your trust in Playasia
Erik.

Best regards,

Michelle Ann Ansale
Playasia Customer Service Representative
Email: cs@play-asia.com
Telephone: +85231450013
__________________________________________________________
Leave us a review: www.trustpilot.com/review/www.play-asia.com
For latest deals, offers and pre-releases visit us at www.play-asia.com

Follow us on social:
FB: www.facebook.com/playasia
TW: www.twitter.com/playasia
IG: www.instagram.com/playasia

Was this e-mail helpful?
https://www.play-asia.com/41/746ch2v-773c52n

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter