Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

torsdag 18. februar 2021

Og enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Klage/Fwd: Erik Monica, how Alice is smashing her career goals with FutureLearn
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 18. februar 2021 kl. 12:02
Til: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>
Kopi: newsletter@futurelearn.com, media.enquiries@futurelearn.com, partner.enquiries@futurelearn.com, yourstories@futurelearn.com, elh@forbrukertilsynet.no, inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no, fmovpost <fmovpost@fylkesmannen.no>, post <post@finkn.no>, abuse@telia.com, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>
Hei,

dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).

(Jeg har ikke kontaktet disse).

Vennligst rydd opp!

Med hilsen

Erik Ribsskog

PS.

Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
jeg).


---------- Forwarded message ---------
Fra: Lily at FutureLearn <newsletter@futurelearn.com>
Date: ons. 16. des. 2020 kl. 10:39
Subject: Erik Monica, how Alice is smashing her career goals with FutureLearn
To: <eribsskog@gmail.com>


FutureLearn logo

Hello Erik Monica,
Ready to get learning again? If you’re looking for inspiration, you may like this story of FutureLearner, Alice.

Alice took King’s College London’s Introduction to Business Management course and gained so much from it, that her family treated her to a FutureLearn Unlimited subscription.

Alice says “it felt great to see the completed status for a course on [my] FutureLearn profile, which made me smile! I also added the certificate I gained to my CV”.

Indeed, an Unlimited subscription allows you to study limitless short courses with top universities and organisations. Plus, you can earn as many digital certificates as you like.

So, if like Alice you’d like to boost your learning journey, earn certificates and add some serious edge to your CV, then an Unlimited subscription is a great choice.

Some of the most popular Unlimited courses are Business Ethics, Medicinal Chemistry and Irish Language and Culture. There’s plenty more to explore online.


Read Alice's story

UNIVERSITY OF LEEDS

Business Ethics: Exploring Big Data and Tax Avoidance
4.9 out of 5 stars
4.9 (9 reviews)
Join now

UNIVERSITY OF LEEDS

Discovering Science: Medicinal Chemistry
4.9 out of 5 stars
4.9 (7 reviews)

Join now

UNIVERSITY OF LEEDS

Introduction to Research Ethics: Working with People
4.9 out of 5 stars
4.9 (21 reviews)

Join now

DUBLIN CITY UNIVERSITY

Irish 104: An Introduction to Irish Language and Culture
5.0 out of 5 stars
5.0 (18 reviews)

Join now

UNIVERSITY OF LEEDS

MedTech: Orthopaedic Implants and Regenerative Medicine
5.0 out of 5 stars
5.0 (6 reviews)
Join now

THE DEAKIN UNIVERSITY

Professional Resilience: Building Skills to Thrive at Work
4.9 out of 5 stars
4.9 (443 reviews)
Join now
View more courses
FacebookTwitterInstagramLinkedInYoutube
Need support? Try our FAQs

VAT number: GB 650 7489 18
FutureLearn is a registered company in England and Wales - 8324083
1-11 Hawley Crescent, Camden Town, London, NW1 8NP, United Kingdom

You received this email because you are subscribed to FutureLearn announcements. You can unsubscribe from these emails or update your subscription preferences.
View our terms and conditions.

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter