Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

fredag 12. mars 2021

Jeg lurer på om jeg har løst mysteriet angående 'drag-søstera' til Gøril 'fra Høyen' Kjos. Jeg lurer på om det er søster Bjarne, som jeg husker. Hm

søster bjarne

https://www.facebook.com/photo/?fbid=100826796613051&set=bc.Abp6nfzttY7PqLBI4s6PYWA_niMC1aw0bCeJ_AgPtJ89ezb7q0orpnQQoxUzSWB1W-mv5NnTszthfaALT0s0Jm15f4xBM38ktV83zRK2Y-iP4HtTeZhzqZb6o6DVXIOuE7y-ogzzEGfa8g4W2URVwqT7&opaqueCursor=Abqrp2GjxSrTcFCHAe_6mPr7ledAKb-Io-hHmtuwe1auocKGSnQj8hZMUeHn17cd4voo0FF01hsPOi7UTVTtI3xV4DVuCgY0tM9Ajt2LacJyHf-V_WjuuU418DTLIDZ5_obh0Cjsw8HBn6aqpG-ncbN8RTVDRv5_gDw3b91-jnoOwcuY1eLFQwkH-y_HnCV9jfAk9PSN4K9jogidAG72bMqEYcVX_v2OxhEYGibqtUfTygFpGobQJAxw__7n8Sxf-mfrXJuk77CpMrfe-HeSrm-k3CRfebjlfzTWZ75KhguDbtj-gZhM6osG8MQPR5_1qcGrAPGcNWCVxWyCg_yqYQBX62nO5yvsb40FmSudWz-fPwo5HTvapEc-N54bvmSDC2e8ZdCBPKbITqWPcR_tnNpQeJ5U-UO46QASP1nID4tPlXujL9jYLjFMMXJkKoDVxPrcF52_z7qpYl5uklDIdXWxGHk3lwM7J9aeXlhqFr-gZg

PS.

Hu Eva Brekke Voss, (som skriver kommentarer, til Facebook-bildet overfor).

Det er vel forresten moren til Tanja, som gikk i parallell-klassen min på ungdomsskolen, (og som har blitt WAG i Danmark).

Og jeg lurer på om min mor bodde hos disse, før hu ble tvangsinnlagt, på midten av 80-tallet.

(Noe sånt).

Disse har jeg blogget litt om tidligere.

Tanjas far, (som visst var neger), tok visst livet av seg, ved å drukne seg, i Svelvikstrømmen.

(Noe sånt).

Så sånn var visst det.

Bare noe jeg tenkte på.

Mvh.

Erik Ribsskog

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter