Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

onsdag 17. mars 2021

Mer fra Bekkestua

Nå var jeg ute, for å kaste søppel og ta inn post.

En svart Land Rover stod parkert midt i veien, (og tok opp så godt som all plassen, i veien, som egentlig er en slags gangvei, for å si det sånn).

Den hadde DP-skilter.

Og et klistremerke, (bak på bilen, ved registreringsnummeret), som det stod noe med 'Drammen' på.

(Muligens et klistremerke fra en bilforretning, eller noe lignende.

Noe sånt).

Og jeg gikk en liten tur, (på cirka ti minutter), for å strekke på beina.

(Etter å ha kasta søpla).

Og jeg ble gått ned, av blant annet en gubbe, som plutselig begynte å løpe, (i vanlige klær), på tilbakeveien.

Og etter at jeg gikk inn døra mi, (med den vanlige 'troll-posten').

Så banka det hardt på døra, (som om det var en purk, eller noe).

Og det var en mann i 30-åra, med en blå college-genser, som det stod 'Stipe' på, (eller noe lignende), med 'upper case-bokstaver'.

Og så spurte han om det var min Land Rover.

Og jeg, (som gikk i bar overkropp, (for jeg pleier å vaske en sånn tennis-skjorte, for hver gang jeg går med den)), svarte at det var det ikke.

Men baklysene lyste, på Land Rover-en, (mens han 'luringen' stod utafor døra mi).

(Noe de baklysene ikke gjorde, da jeg var ute med søpla, osv.

For å si det sånn).

Så det var antagelig han luringen som kjørte den bilen da, (hvis jeg skulle tippe).

(Noe sånt).

Så sånn var muligens det.

Bare noe jeg tenkte på.

Med hilsen

Erik Ribsskog

PS.

Jeg gikk ut med en søppelpose til, (jeg hadde en halvfull søppelbøtte på kjøkkenet).

Og da var bilen borte.

(Og ingen kar med college-genser kunne sees.

For å si det sånn).

Men jeg ble litt forbaska, av denne masinga, på døra.

(Det var jo en ADSL-installatør her, (bestilt av noen troll), fra OneCo, uten avtale.

Noen timer etter at det skredet i Gjerdrum gikk.

For å si det sånn).

Så cirka klokka 19.30, så gikk jeg, til Meny Bekkestua, for å bruke mine siste grunker, (på kontoen).

(Før jeg får penger/bostøtte natt til fredag.

For å si det sånn).

Og da var den nevnte bilen tilbake, (det viste seg forresten å være en Range Rover, (og ikke en Land Rover som jeg først skrev)).

Men den bilen stod da parkert, cirka ti meter nærmere 'Mars-søppelkassene'.

(Noe sånt).

Selv om det var flere ledige plasser, på parkeringsplassen.

(La jeg merke til, da jeg kom tilbake fra butikken.

Noe som var en snau time seinere.

Og da stod fortsatt Range Roveren der.

For å si det sånn).

Og som jeg har blogget om tidligere.

Så er det kun lov å kjøre, fram til leilighetene, hvis det er snakk om levering av møbler, osv.

(Noe sånt).

Så sånn er det.

Bare noe jeg tenkte på.

Men men.

PS 2.

Her er mer om dette:

IMG_20210317_202235

PS 3.

Det var forresten om, i nyhetene, for noen måneder siden.

Om en nordmann, som hadde lagd noen ablegøyer, i hagen, til sin amerikanske svigerfar, (i Florida).

Og da hadde nordmannen blitt skutt, på grunn av at han tulla.

Så i Amerika, så kaller de sånt, (at folk gjøre noen surre-greier, på andres eiendom), for 'trespassing'.

Og det blir sett på som styggdom, da.

(For å si det sånn).

Så sånn er det.

Bare noe jeg tenkte på.

Men men.

PS 4.

På Meny mangla de label-list, for Party Mix og bacon-snacks, (fra First Price):

IMG_20210317_195126

PS 5.

Mer om den nevnte bilen:

IMG_20210318_093244 rotert

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter