Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

onsdag 3. mars 2021

Mer om webdesign

Når det gjelder webdesign.

Så tror jeg at jeg bare lager et eget menyvalg, for 'Bøker', på johncons-web.

(Noe som er litt arbeid.

For da må jeg endre menyen på alle nettsidene).

Og så lager jeg, en egen perm-link, for Min Bok.

Og så drøyer jeg det heller litt, med innholdsfortegnelse.

For da jeg gikk på handel og kontor, (på 80-tallet).

Så lærte vi å skrive, på elektriske skrivemaskiner.

Og på de, så tok alle tegnene, like stor plass.

Så der var det enkelt, å stille en tabulator, (som det vel het), for eksempel.

Men 'nerdene' slurva kanskje litt, når de lagde tekstbehandlings-programmene.

Så der er ikke dette med tabulator osv., like rett fram, (må man vel si).

Og jeg så også på Min Bok, på Google Books.

Og der hadde innholdsfortegnelsen endra farge, (fra svart til blått), på en side.

Så jeg tror jeg må lese meg litt opp, om Open Office, før jeg lager enn innholdsfortegnelse, for jubileumsutgaven, av Min Bok.

Og jeg er ikke helt ajour, når det gjelder mobilbilder og brev, osv.

Så jeg tenker at jeg heller drøyer det, til etter at jeg har kommet mer ajour, (seinere i år), med innholdsfortegnelse, til Min Bok.

Og så begynner jeg heller med nytt 'Bøker-menyvalg', til johncons-web, (og mirror-nettstedet).

(Innimellom at jeg bekjemper trolle-angrep, osv.).

Så sånn er det.

Bare noe jeg tenkte på.

Mvh.

Erik Ribsskog

PS.

Her er mer om dette:

mer om innholdsfortegnelse google books

https://books.google.no/books?id=mnawBgAAQBAJ&printsec=frontcover&dq=min+bok&hl=no&sa=X&ved=2ahUKEwjYw6H5vpTvAhVskIsKHd4OCuIQ6AEwAHoECAUQAg#v=onepage&q=min%20bok&f=false

PS 2.

Den boka, (på Lulu), har jeg ikke fått sett selv.

Det var noen kunder, som ønsket å ha den boka, i pocket-utgave.

Og den har solgt ett eksemplar, på 7-8 år.

(Noe sånt).

Men jeg kan prøve å få bestilt et eksemplar selv, etterhvert.

Og se om innholdsoversikten faktisk endrer farge, inni boka.

(Eller om det er en feil, hos Google Books.

For å si det sånn).

Så sånn er det.

Bare noe jeg tenkte på.

Men men.

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter