Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

tirsdag 20. april 2021

Mer fra Bekkestua

I dag så gikk jeg, ned til Bekkestua sentrum, for å handle mat.

Så sånn var det.

Bare noe jeg tenkte på.

Mvh.

Erik Ribsskog

PS.

For å unngå 'bygningsarbeid-katakombene', (som jeg har kalt de), og Bærums 'russiske' fortausløsninger, (med fortau kun på en side av veien, hvor Bærum-folk går en ned, til den store gullmedaljen), så gikk jeg en ny vei, ned til Bekkestua sentrum:

IMG_20210420_085326

PS 2.

Her er mer om dette:

IMG_20210420_085446

PS 3.

Da jeg var nesten framme, så lagde Arne Olav Lund helvete, (må man vel si):

IMG_20210420_090554

PS 4.

Her er mer om dette:

IMG_20210420_090614

PS 5.

Enda mer om dette:

IMG_20210420_090655

PS 6.

Igjen tomt for billige nudler, (med biff/kjøtt-smak), hos Meny:

IMG_20210420_091525

PS 7.

Det var også utsolgt for søpleposer:

IMG_20210420_091808

PS 8.

Bekkestua Senter har visst ikke fått med seg at det har blitt vår:

IMG_20210420_093501

PS 9.

Her er mer om dette:

IMG_20210420_085514

PS 10.

På grunn av at Arne Olav Lund var så klamme.

Så gikk jeg en fjerde vei tilbake.

(Den første veien er det trange 'bygningsarbeid-katakomber' langs.

Den andre veien er det en 'terrasse-skrike-gubbe' langs.

Og den tredje veien er visst mer eller mindre blokkert av Arne Olav Lund-biler, (med dørene oppe osv.), på dagtid.

For å si det sånn).

Så sånn var det.

Bare noe jeg tenkte på.

Men men.

PS 11.

Denne veien hadde jeg ikke gått før, så jeg gikk litt feil:

IMG_20210420_094553

PS 12.

Mens jeg gikk, på denne fjerde veien, så var det en kar, med oransje boblejakke, (noe min far hadde i sin tid), som gikk og 'dassa' foran meg, på teatralsk vis, (må man vel si), i et par hundre meter.

(Fram til en gård).

Og det var også, en gubbe med gåstol, som gikk og dassa foran meg, da jeg skullle gå ut av Bekkestua Senter.

(Det var derfor jeg tok bilde av det magasinet, i PS 8).

Samt en tredje gubbe, som gikk og dassa foran meg, da jeg gikk inn på senteret.

Så det var en slags ekkel 'gubbe-bonanza' der, nede i Bekkestua sentrum.

(Må man vel si).

Så dette var muligens noe slags russisk gateteater, (eller noe lignende).

(Noe sånt).

Så sånn var det.

Bare noe jeg tenkte på.

Men men.

PS 13.

Jeg fikk også et blad, fra vel-et, (var det vel), her om dagen.

Og de omtalte situasjonen rundt bygningsarbeidene i Bekkestua sentrum, som et: 'Kaos'.

Og de hadde gitt opp, å gjøre noe, med dette.

(For å si det sånn).

Så sånn var det.

Bare noe jeg tenkte på.

Men men.

PS 14.

Her er mer om dette:

IMG_20210420_204318

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter