Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

fredag 23. april 2021

Mer fra Bærum

På onsdag, så gikk jeg ned, til Bekkestua sentrum, for å kjøpe mat.

Så sånn var det.

Bare noe jeg tenkte på.

Mvh.

Erik Ribsskog

PS.

Da jeg gikk ut døra.

Så var det noen som lagde helvete, (må jeg si).

Det stod en varebil der, (fra en gjerde-fabrikk i Drammen).

Og den blokkerte nesten hele gangveien, (en vei som det egentlig er forbudt å kjøre på).

Og på den lille plassen som var igjen.

Så stod det, to kraftkarer.

Og jeg hadde med søpla, så jeg kunne ikke gå rundt.

Og han største/eldste av kraftkarene begynte å si, (på bebrokkent norsk vel): 'Værsågod, værsågod'.

(Noe sånt).

Men han flytta seg ikke ordentlig.

Så jeg måtte gå, litt inni hagen, til en av naboene, for å kommer forbi bilen og gubbene.

(For å si det sånn).

Så sånn var det.

Bare noe jeg tenkte på.

Men men.

PS 2.

Her er mer om dette:

IMG_20210421_090526

PS 3.

Nedi lia, så stod det en kar, og skifta, (og befølte lårene sine, må jeg si, at det så ut som), utafor en hvit varebil:

IMG_20210421_091346

PS 4.

Her kan man se litt av kaoset, (som vellet kaller det), i Bekkestua sentrum, (og som vellene har gitt opp å gjøre noe med):

IMG_20210421_091723

PS 5.

Da jeg kom til 'katakombene'.

Så tenkte jeg, at jeg prøver å gå veien forbi Rema.

(For der er 'katakombene' litt kortere).

Men da jeg kom rundt et uoversiktelig hjørne der, (rett for Rema).

Så var det en utlending, som satt oppå, en slags feie-bil muligens, midt oppi kaoset.

(Før han ble stoppet av en bygningsarbeider.

Noe sånt).

Så det er ikke bare trangt og jævlig, når man skal gå, (de vanlige veiene), til Bekkestua sentrum.

Det er også veldig uoversiktelig, (når man går rundt hjørner osv.).

Og der står det ofte, noen apekatter, (eller hva man skal si), og tuller/skremmer.

(For å si det sånn).

Så sånn er det.

Bare noe jeg tenkte på.

Men men.

PS 6.

Her er mer om dette:

IMG_20210421_091949

PS 7.

Noen meter lenger framme, så var det igjen uoversiktelig.

Og en bygningsarbeider stod, på fortauet, og gjorde noen nesten 'ballettdanser-aktige' greier.

Og det var en del trafikk der, og siden at det var uoversiktelig, så var det ikke lett å se, om det var fortau, på den andre siden av gata, (den dagen).

Og en maskin, begynte også, å hamre istykker fortauet.

Så det var rimelig kaotisk/uoversiktelig der.

De jobber også på sjølve fortauet, (og ikke kun der de har sperret av).

(For å si det sånn).

Så sånn var det.

Bare noe jeg tenkte på.

Men men.

PS 8.

Her er mer om dette:

IMG_20210421_092111

PS 9.

Enda mer om dette:

IMG_20210421_092122

PS 10.

Og enda mer om dette:

IMG_20210421_092153

PS 11.

Ei av disse kvinnfolka gikk meg ned, (for hu gikk bort til søppelkassa, rett foran meg, som om jeg liksom var usynlig):

IMG_20210421_092304

PS 12.

Hm:

IMG_20210421_092433

PS 13.

Jeg tenkte at jeg skulle fylle på reisekortet mitt, sånn at jeg kunne ta t-banen hjem, (via Haslum), for å slippe unna Arne Olav Lund, (som visst er et Larvik-firma, en by min mor bodde i), sine arbeider/'terrasse-klage-gubber', men billett-automaten var full av søppel:

IMG_20210421_092610

PS 14.

Det stod også en vag tekst, på skjermen, på billett-automaten.

Det stod at de skulle avvikles våren 2021.

Men det er jo nå.

Så derfor ble det vagt, (må jeg si).

Og for en dårlig ide.

Nå må man jo enten ha en Iphone til 100.000, liksom.

Ellers så må kan kjøpe billetter, av 'brumlebass-fremmedarbeidere', på Narvesen.

(For å si det sånn).

Så sånn er det.

Bare noe jeg tenkte på.

Men men.

PS 15.

Extra Bekkestua har en ordblind butikksjef, som sitter på kontoret hele dagen, og lager sine egne plakater, osv.:

IMG_20210421_093140

PS 16.

Her er mer om dette:

mer om dette kundeavis

https://kundeavis.coop.no/aviser/?id=4797

PS 17.

Jeg fikk meg ikke til å kjøpe barberskum der, (for det stod en fremmedkulturell Extra-medarbeider, og lagde helvete, (må man vel si), i den trange/rotete midtgangen):

IMG_20210421_093440

PS 18.

Stemning fra Bekkestua:

IMG_20210421_093802

PS 19.

På Bekkestua Senter, så hadde de flytta på 'Høtten-benken', (de burde kanskje gjøre seg ferdige med å vaske, før de åpner senteret):

IMG_20210421_093955

PS 20.

Det gjerdet, (på Meny Bekkestua), som min tidligere kollega Merethe, (fra Rimi Bjørndal), muligens ødela, for en måneds tid sia, (siden at hu er så feit), var fortsatt ikke fiksa:

IMG_20210421_095539

PS 21.

De hadde visst glemt igjen en nøkkel, da de låste opp senteret, den dagen, (hm):

IMG_20210421_095816

PS 22.

Mer om Ruter sine 'geniale' planer:

IMG_20210421_100152

PS 23.

Her er mer om dette:

IMG_20210421_100204

PS 24.

Enda mer om dette:

IMG_20210421_100237

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter