Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

lørdag 24. april 2021

Mer fra Bærum

På torsdag, så gikk jeg ned, til Bekkestua sentrum, for å handle.

Så sånn var det.

Bare noe jeg tenkte på.

Mvh.

Erik Ribsskog

PS.

KRF har bestemt at det nå skal stå masse biler parkert, sånn at folk ikke finner polet:

IMG_20210422_104520

PS 2.

Har de begynt med smaksprøver på polet:

IMG_20210422_104613

PS 3.

Jeg kjøpte bare en helflaske sprit, (mot blodpropp osv.).

Og det var ingen folk i de vanlige kassene.

Så jeg gikk til selvbetjenings-avdelingen.

Og der hang det, en svær slask.

Han flytta seg litt, sånn at han ikke ble stående oppå meg liksom, (og overvåke), når jeg dukka opp der.

Men jeg trykte på: 'Bankkort'-knappen to ganger.

(Etter å ha scanna sprit-flaska).

Og ikke noe skjedde.

Og så ble han nevnte slasken nærgående, og trykte en tredje gang på 'Bankkort'-knappen.

Og så sa han, at det skulle bli rødt rundt 'Bankkort-knappen', før det virka.

(Noe sånt).

Og kassa spurte ikke om jeg skulle ha bæreposer.

Så jeg bare la spritflaska nedi bagen.

Og så måtte jeg åpne bagen igjen, for jeg måtte scanne kvitteringa, for å komme ut av selvbetjenings-avdelinga.

(Den forrige gangen jeg var der, så stod porten åpen).

Og etter at jeg hadde scannet meg ut.

Så klagde jeg, til han nevnte slasken.

Jeg forklarte at jeg hadde lest på nettet, at dette var et 'pilot-pol'.

(At det var det første polet i Norge, med selvbetjenings-kasser.

Noe sånt).

Og jeg forklarte, at i en vanlig butikk, så behøvde man ikke å trykke tre ganger, for at kortautomaten skulle virke.

Jeg sa at Vinmonopolet burde teste kassene sine litt bedre, før de heiv dem inn i butikken.

Og da kunne man klage sånn og sånn, (hvis man hadde en ipad for eksempel), sa han ekspeditøren.

Men jeg sa da, at i en vanlig butikk, så kunne de bare gi beskjed oppover, (til en overordnet), hvis noen klagde.

Og det skulle de gjøre, sa han svære slasken, (som etterhvert fikk en slags 'pedo-aktig' stemme).

(For å si det sånn).

Så sånn var det.

Bare noe jeg tenkte på.

Men men.

PS 4.

Her er mer om dette:

IMG_20210422_105222

PS 5.

Meny har bestemt seg for å ikke bytte ut ødelagte handlevogner, for å spare miljøet:

IMG_20210422_105557

PS 6.

Stemning fra Bekkestua:

IMG_20210422_111026

PS 7.

Jeg sendte tilbake 'troll-post' til møkka-firmaene:

IMG_20210422_111129

PS 8.

Her er mer om dette:

IMG_20210422_111145

PS 9.

Mens jeg dreiv og sendte tilbake 'troll-post' så gikk et DHL-bud 'elge-aktig' nærme, bak ryggen min, (på teatralsk/russisk vis, må man vel si):

IMG_20210422_111203

PS 10.

På Extra Bekkestua så hadde den billige kylling-kjøttdeigen datoen 29. april, (var det vel), men under den kjøttdeigen igjen, så lå det kjøttdeig, med holdbarhetsdato 21. april, (det vil si kjøttdeig som gikk ut dagen før), så det var muligens noen amatører, som hadde lagt opp varene, (for å ikke rullere kjøttvarer, er en kardinal-feil, i butikk-yrket, må man vel si):

IMG_20210422_111802

PS 11.

På det 'tulle-tilbuds-torget', (hvor denne butikken har tilbudsvarer, som ikke står i kundeavisa), så var det sånn, at en slags 'mestis', (eller noe lignende), i Extra-uniform, dreiv og viste fram en gleppe, som han hadde, mellom skjorta og buksa si, så det ble ikke til, at jeg raska med meg noen varer, fra det nevnte tilbuds-torget, (for å si det sånn):

IMG_20210422_112127

PS 12.

Hm:

IMG_20210422_112324

PS 13.

Siden at jeg hadde med handlevogn.

Så kunne jeg bare bruke, de ytterte selvbetjeningskassene.

Og siden at noen hadde lagt en handlekurv, oppå den ene av disse to kassene.

Så måtte jeg bruke den selvbetjeningskassa, som står, ved den betjente kassa, (hvor det satt ei mager blondinne).

Og da dukket det med en gang opp, en kunde, som elga, i den nærmeste selvbetjeningskassa.

Så jeg måtte ta bæreposer, fra den nederste displayet, (ellers hadde det blitt ekkelt/klamt/nærgående).

Og det så ut som, at det var en ledig kasse, lenger unna, (som han nevnte kunden kunne ha gått i).

Men det var muligens en slags 'russisk' selvbetjenings-kasse, (av noe slag), som Extra hadde.

Men likevel, så var det vel ledige kasser, med litt avstand til de andre kundene, like ved der den opp-ned handlekurven stod, på bildet i PS 12.

Så sånn var det.

Bare noe jeg tenkte på.

Men men.

PS 14.

Her er mer om dette:

IMG_20210422_112516

PS 15.

WTF:

IMG_20210422_112938

PS 16.

Hm:

IMG_20210422_114005

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter