Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

onsdag 14. april 2021

Nå har jeg laget en mobil-nettside, for Min Bok, på johncons.net

Screenshot_20210414-193543

https://www.johncons.net/minbok_mobil.html

PS.

Jeg skal også lage en mobil-nettside som heter 'Bøker'.

Og jeg skal også legge til en nytt meny-valg, (på alle mobil-nettsidene, på johncons.net), som også heter: 'Bøker'.

(For å si det sånn).

Så sånn er det.

Bare noe jeg tenkte på.

Mvh.

Erik Ribsskog

PS 2.

Her er mer om dette:

Screenshot_20210414-194519

https://www.johncons.net/boeker_mobil.html

PS 3.

Enda mer om dette:

johncons net nå med bøker meny

https://www.johncons.net/mobil.html

PS 4.

Det er forresten sånn, at min web-shell-leverandør DreamHost, har hatt 'mensen-bonanza' liksom, i det siste.

De har nettopp satt opp prisen på shell-leie med to dollar, per måned.

Noe som er en nesten 50 prosent pris-økning.

Og i dag, så var det et helvete, å bruke deres web-interface, (som jeg er vant med fra Angelfire), når jeg skulle endre koden, for alle mobil-nettsidene, (sånn at de også fikk menyvalget: 'Bøker').

For serveren til DreamHost var muligens overbelastet.

Ihvertfall så gikk det veldig tregt, å drive med dette, (å laste opp HTML-filer osv., gjennom DreamHost sitt web-interface).

Så man kan kanskje lure på hva dette firmaet driver med.

(For å si det sånn).

Så sånn er muligens det.

Bare noe jeg tenkte på.

Men men.

PS 5.

Her er mer om dette:

dreamhost problemer 2 paint 2

PS 6.

Det neste når det gjelder webdesign.

Det blir da å lage en artikkel, om at johncons-web nå også har bøker.

Og så reklamere for den artikkelen, på forsiden til nettstedet og også på Facebook og Twitter.

(For å si det sånn).

Så sånn er det.

Bare noe jeg tenkte på.

Men men.

PS 7.

Det er også sånn, at jeg har hatt et Google-søk, på nettstedet, siden 2008 eller 2009.

Og nå i det siste, så har browserne fått 'mensen' liksom, på grunn av dette søket.

(Nettleserne kommer med en feilmelding, om at søket ikke blir utført på en sikker linje.

Noe sånt).

Og det fant jeg ut, at bare var å gjøre om, fra 'http' til 'https', (her og der), i koden til nettsiden.

Men jeg har foreløbig bare fikset dette, på PC-nettstedet.

Så jeg har igjen mirror-nettstedet og mobil-nettstedet, da.

(For å si det sånn).

Så sånn er det.

Bare noe jeg tenkte på.

Men men.

PS 8.

Her er mer om dette:

problem med søk

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter